Thailand zever-topic: Aan den toog

Hoi Fransjes,
Ben juist uit mijn bed,een zware nacht gehad(werk)wat betreft de keuken,ik heb iemand gevonden maar het is echt een “geldwolf” hij vraagt 1100euro om de keuken terug te plaatsen.
Je kunt geen enkel kant uit,daarom profiteren ze om zo’n hoge bedrag te vragen!:mad:
Voor de rest,doe ik het vandaag wat rustig aan,vanavond nog 1 nachtje werken en morgen vrij.

Lees hier soms wel even mee. Zou ik niet doen Georges ! las dat je keuken al voor de helft is geinstalleerd en nog 1 dag werk. Dan is 1100 Euro echt wel schrokken en is duur daarom goed geleverd werk ! Niet panikeren, nog even rondkijken en je informeren…soms komt de oplossing uit onverwachte hoek. Om zich intussen verder te behelpen zou ik een electrische kookplaat met één of twee kookplaten kopen (kost niet veel) ofwel een gasvuurtje. Komt later nog wel eens van pas om bij goed weer buiten te kokkerellen e.d.

@:Stancy:Het gedeelte van de keuken dat al was geplaatst moet terug worden afgebroken(kasten hangen scheef)tsja de prijs,weet het maar ik heb geen keuze.
Voor wie geintreseerd is in Thais voetbal hier enkele uitslagen:
FT Chonburi 0 - 0 Police United FC

FT Khonkaen F.C 2 - 0 Royal Thai Army

21:42 October 16

FT Muang Thong United 4 - 1 Chiangrai United

FT Pattaya United 0 - 0 BEC Tero Sasana

FT TOT 2 - 1 Siam Navy FC

De tekst zegt genoeg…

Hi Rik,
Is een mogelijkheid voor jullie buren (ik bedoel België) ook om iets te doen?
Whatever…
Van die soort beelden, …je zou onmiddellijk vertrekken en ter plaatse iets doen, “no matter wat”…
Groetjes
Sopirla>>>

Hey Sopirla,
Ik heb geen idee of er in België iets dergelijks is opgezet?

Ik ben zelf ook aan het kijken om iets extra’s te doen. Een hoop kennissen van ons in Alkmaar hebben familie die alles kwijt zijn en kunnen vanaf zondag ook niemand meer bereiken. De foto’s spreken echter voor zich… De meiden bakken en koken heel graag dus we hebben nu het idee om taarten,gebakjes etc te gaan verkopen en het geld direct daar te geven waar nodig.

Gelukkig hebben mijn schoonouders er niet zo heel veel last van :chin:

Hey Rik
Mijn eerste 10 jaar in België heb ik niets anders gedaan dan camions begeleiden en tolk spelen voor iedereen.
Ik geef niet graag adviezen (zeker als ze niet gevraagd werden), maar uit eigen ervaring zeg ik je dat de beste manier is geld inzamelen en persoonlijk afgeven aan de “wijzeman” van het dorp…dan hebben ze iets concreet aan, zonder de risico dat jullie geld “verdwijnen” is !
Ze kennen beter de prijzen dan we…alles kunnen ze beter dan we…geld hebben ze niet : voedsel, bouwmaterialen, dokter, enz
Groetjes
Sopirla>>>

Goede middag vrienden,vandaag heb ik hoopal 2uurtjes geslapen.
Moest nog in de voormiddag naar Ikea om nog een bovenkast te gaan halen.
Morgen en overmorgen zal ik ook bitter weinig slapen vermits dat ze mijn keuken terug in elkaar zetten met het nodige gevolg aan lawaai hinder.

Goede nammidag, vriend
Daar, waar je werkt, zijn ze van plan je af te maken?
Ken je daar echt niemand met wat verstand van zakken?
Met een bronchitis loop niet zomaar rond alsof het niets is. Het kan erger worden, dat weet je ; we zijn je niet moe, hoor.
Je bent intelligent, maar als rondom je,>>> alleen imbecielen hebt, dan is het heel erg.
Vind iemand met wat hersenen en verzorg je !
Ik hoor nog van je…
Groetjes
Sopirla

:chin:George 1100 euro voor het afmaken van je keuken is wel veel geld bijna een maand Thailand met vliegticket
ik hoop die gene die je pruts werk heeft geleverd niet hoeft te betalen.:dag:

Niets is eenvoudiger dan afbreken; ik heb mijn badkamer tot de baksteen, heel mooi de muren gepoetst en de tegels “afgewerkt” met de koevoet.
De mannen hebben nooit zo iets gezien; alles was mooi opgeruimd en gepoetst.
De badkamer is op de eerste verdiep.
Ik kom afbreken wat je wilt, GRATIS, in ruil voor frisse pinten als ik dorst krijg (stof, cement, en dergelijke).
Groetjes
Sopirla>>>

Goede morgen iedereen! ben juist thuis van mijn werk,het geeft me de gelegenheid om een nieuwe peiling te plaatsen ivb:ofdat de thaise vrouwen jaloers zijn!Mijn mening? spijtig genoeg wel!

:chin:Middag, weer een paar dagen in Noord Nederland zie dat het rustig is aan de toog.

Hi guys
@georgy & Fransjes, ik zal jullie een handje helpen: hoe kan ik in Christus’s naam jaloers zijn op een Thaise vrouw? Ik ben zelf een vrouw en ik val niet voor vrouwen ! Got it ?
Groetjes,
Sopirla>>>

hey vrienden, hoe zit het?

Met wat ?!

Heb ik iets gemist…

Ik denk het…Georgy heeft een goede peiling geschreven (zoals altijd) en ze konden niet begrijpen waarom kan ik niet stemmen en ik vind z’n peiling met een serieuze discriminatie tint; het is een "gerapporteerde post waard!!!
Schandaleus!

Ikke nie begrijp…

Ja, Dave, ik ga een geraporteerde post van maken ivm de peiling die je vriend, georgessiam, gedaan heeft ! Het is discriminerend, racistisch…ik ben zeer kwaad…
Schandalig, noem ik da’ !!!:mad:

Is dit serieus of…zie er zelfs geen kwaad in maar ook het nut niet van de peiling althans maar om er nu zo een drukte over te maken >>>