Thailand zever-topic: Aan den toog

Fransjes, als aperitief een Thaise massage met fantastische geuren en fijne handjes en…ja, de rest invullen met je goesting !

:chin:En Georges hoe gaat het nu met je keuken of was het weer een week van de afhaal Thai/chinees:chin:

:chin:Wacht nog een goede maand dan ben ik weer in Thailand(mits dat ik niet teveel schade heb aan mijn huis)dan laat ik me weer verwennen door mijn lief:wub:
Fijn weekend

Nog 1 maand wachten op je aperitief? Arme stakker !

:chin:Wat in het vat zit verzuurd niet is hier in Nederland een bekend gezegde maar je hebt gelijk valt soms niet mee.:wereld:

je weet hé, als de berg niet naar Mohammed gaat, dan gaat je aperitief…niet naar Mohammed (hij was niet braaf genoeg), maar naar je !
Goed geregeld of niet?

Hee Georges,

Wat doe je om 3.30 uur online ?!?!?! Moet je niet slapen ??

(sorry voor mijn laattijdige reactie)was al om 2:30am thuisgekomen.
Het was verdomme koud buiten vannacht,morgen zaterdag en zondag ook werken met de nacht,zal heel wat later zijn dan vandaag.
Laswerken,nieuwe rails plaatsen etc…
Hoe is het in Bangkok,mooi weer Dave?
plannen voor vanavond,of rustig een filmpje thuis zien op je laptop?
Hoe was het in Hua Hin,een dagje extra vakantie genomen?

Het is hier in Bangkok vandaag weer prima weer. Wat bewolking, wat zon en warm.
Vanavond een klein biertje drinken in de stad.
HH was heerlijk…heb ter plaatse gebeld met werk of ik nog een nachtje langer mocht blijven en dat was geen probleem. Mis het strand nu alweer :frowning:

Goedemorgen allemaal!
Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend toe! Zelf ga ik niet zo heel veel doen maar goed dat kan nog veranderen het weekend is net begonnen haha.

Goed om te horen dat het allemaal (relatief) mee valt in BKK Dave Veel plezier van je biertje en wat Ajax betreft hou rekening met het ergste hahahaha Ik denk dat het namelijk 1-3 gaat worden…

Dave, als voor een lekkere pint zit, denk ook aan de arme stakker van België; je bent toch een dierenliefhebber, nietwaar?
Groetjes
Sopirla

Lucky you,Rik!lol2
Ikzelf moet vanavond en morgenavond nog werken.
Maandag een dagje vrij omdan dinsdagnacht weeral nachtarbeid te verichten tot vrijdagmorgend.
In iedergeval maak er nog een fijne weekend van,Rik!:dag:

Jezus,man, wat heb je gedaan om zo gestraft te woorden?
Groetjes
Sopirla>>>

Nu normaal heb ik geen problemen om nachtarbeid te verichten Sorpila,maar ik zit al meer dan een week met een bronchitish,geraak er moeilijk van af.

Dat ook nog…moet je buiten werken?

Spijtig genoeg wel,Sopirla!! nu als het warme temperaturen zijn heb ik daar geen enkel probleem mee,maar vriestemperaturen neen ik hou er niet van.

Oei ! en volgende week hebben ze niets goeds in petto !

Ik moet iets strafs: een "jacky noton the rocks, please ! ik zoek nog altijd me te kalmeren …

Hey, hhhhhhhhhhaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllooooooooooooooo,
Is er iemand? Waar is mijn “jack’s” ?

:chin:Morgen,het weer ziet er toch aardig uit vandaag
Georges hoe gaat het nu met de keuken?
En davenuman heb je nog wat laatste nieuws uit Thailand over het water:storm:
al vast bedankt voor de antwoorden
fijne dag een ieder