Dave is ok, heb gisteren nog met m ge-smst. Is weer aan het werk.
Goed om te horen Jelle!
Hoe zit het met jou,ben je al aanbeland in het noorden(flood-problems) of ben je nog aan het rondtrekken in het zuiden?
groetjes:georges.
Ik ben er nog ![]()
Idd een paar dagen tussenuit geweest en met een dagje extra verlengdā¦thuis tot gisteren weer geen internet en hier op werk was wel het e.e.a. te doen dus geen tijd om ff berichtje te plaatsen.
Sinds uurtje regent het hier nu, maar houdt zo te zien bijna op. Is hier in Ladkrabang nog niks van overstromingen te merken, maar men geeft aan dat dit binnen paar dagen zou veranderen. Kan me er nu nog niks bij voorstellen, want is bijna geen water te zien. Plaatsen als Ayutthaya en Nakhon Sawan zijn echter drama, heel triest allemaal.
Verder druk druk drukā¦
Hoop dat met Jelle alles ook oke is. Zal inmiddels wel weer richting noorden zijn !
Tot snel, ik moet verderā¦
Georges, succes met de keuken, hoop dat je snel iemand kan vindenā¦anders stuur ik wel een Thai die kant opā¦
Vandaag vloog hij naar Chiang Rai.
Tsja,denk voor het noorden dat de meeste waterproblemen zijn opgelost!
Ik zou ook als ik in de plaats van Jelle was,met het vliegtuig naar Cnr vliegen!
Weet niet ofdat het spoorverkeer naar het noorden al is opgelost?
Vandaag is de big day,werken geblazen(nacht)tot maandag ochtend,zie er echt niet naar uit(ben nog altijd wat ziekjes)
Nee, er rijden nog geen treinen, niet mogelijk.
Bussen rijden wel, maar moeten een stuk omrijden en doen er daardoor langer overā¦
Dag verloren zoon!!lol2 Hoe was je weekendje Hua Hin verlopen,nog voor herhaling vatbaar?
Over het weer,hier in het noorden van Antwerpen begint het ook lichtjes te regenen.
Wat betreft mijn keuken,gisteren zou er iemand langs zijn gekomen,maar deze persoon stuurde zijn kat.
Vandaag verwacht ik iemand in de vooravond,hopelijk neem hij de klus aan?
:chin:Morgen,leuk dat Davenuman weer terecht is George hier is het ook een regendagje maar valt in het niets met alles wat er nu in Thailand gebeurd.
Nu zie ik in de Thailandletter,dat Fleur maar haar eigen goesting doet!
Gewoonlijk worden de peilingen die ik plaats gezet in de Thailandletter.
Wwz,krijgt dan gewoonlijk van tervoren een berichtje met het nieuws dat er een nieuwe peiling is gezet op het Thailandforum.Heb al dikke spijt dat ik gereageerd heb(2x)in de nieuwe peiling:Welk museum heb je al bezocht in Thailand?
Ik vind dit stank voor dank!!
:beef:Kan ik me goed voorstellen Georges:beef: Je doet je best maar soms lijkt het wel of het niet door iedereen word gewaardeerd!
Maar goed de meeste (iedereen denk ik) waarderen het zeker wel hoor dus keep on going!
AUSTRIAN AIRLINES
Heeft iemand ervaring hiermee ?
Voor juli 2012 (± 600 euro)
:chin:
heb ik vorig jaar mee naar bangkok gevlogen.is n mooi prijsje voor die periode. gewoon boeken,want was n goede verzorgde vlucht met korte tussenlanding in Wenen,niks op aftekeuren.
Gisteren op Chiang Mai gevlogen en vandaag in Chiang Rai. In beide steden geen problemen meer met wateroverlast. Wel integendeel; Het is hier verdomd warm.:vak02:
Van mān kennissen in Chiang Rai verneem ik zelfs dat er hier de voorbije weken eigenlijk niet erg geweest is. Ik had misschien toch al kunnen doorreizen, ach ja:water onder de brug, zoals ze zeggen (misschien niet helemaal gepast als spreekwoord op dit moment, maar je begrijpt me wel).
Idd,wat Dave zegt klopt: geen treinen naar het noorden en de bussen maken een serieuze omweg. Ik heb die omweg dan maar via de lucht genomenā¦tegen 750km/u
Leve Airasia! Er waren zelfs nog promotickets een dag op voorhand.
Grts,
Jelle
:chin:Avond, hoop nu dat het water snel weg is in Thailand heb nu toch wat meer schade aan mijn huis
spannende tijden allemaal.
:chin:Avond, wat een rust aan de toog zijn er nog mensen die iets leuks weten voor het weekend
een lekkere thaise maaltijd?
What about a chilly:cheer: bear?
Voor morgen:
Buddharama got talent show in de tempel te waalwijk.
The Buddharama Temple, Loeffstraat 26-28, 5142 ER Waalwijk.
:chin:Daar is niks mis mee en een biertje er bij heerlijk
:chin:Lijkt me ook wel interesant bedankt al vast voor de tip:dag: