Goede middag vrienden,kom ff piepen aan den toog!
Ben snipverkouden(griep)morgen met de dag werken,dinsdag rustdag,van woensdag tot maandagochtend nacht werk.
In iedergeval maak er nog een gezellige dag van.
Oja de keuken,onderkant is al gezet,vandaag is het de beurt aan de bovenkant en afwerking.
groetjes:georges.
en de keuken Georges ā¦klaar ? Hopelijk moeten we Igor niet terug naar SiberiĆ« sturen lol2 !??
Dat zal nog wel een paar uurtjes duren,Harry!
Gisteren was hij begonnen om 8:am tot 18pm,vandaag was hij present om 9am.
In iedergeval this ne brave gast(Igor)werkt heel secuur en met inzicht.
Heb nog in de toekomst andere klussen die gedaan moeten worden,zoals schilderen van het plafond en andere kleine karweitjes.
groetjes:georges.:dag:
:chin:Ik ben weer in de omgeving Eindhoven is geen weer om iets buiten tedoen maar het valt natuurlijk in het niets wat er momenteel in Thailand en omgeving gebeurd mensen heel veel sterkte aldaar
groetjes Fransjes
Nu ik heb al veel meegemaakt in mijn leven,maar dit tart alle verbeelding.
De persoon die mijn keuken moest instaleren,had de job niet volbracht!!(1dag werk nog tedoen)
Hij kon zich pas binnen de 14dagen vrij maken om de rest tedoen van de keuken.
Nu sta ik met een onafgewerkte keuken,je moet maar durven,en ik was tervoren hem aan het bestoefen hier aan den toog dat hij secuur werk leverd!
Nu onze vriend Igor ging iemand anders zoeken om de klus te klaren.(hij ging me bellen)
Ben is curieus ofdat hij iemand vind op zoān korte tijd?
Echt ben pissig,zal maar een dafalgan meer slikken!
:chin:Ja,Georges zo gaat het tegen woordig ik zal een ander zoeken en deze maar niet betalen of een kans geven het binnen een paar dagen af temaken
Je kan beter een lekker Thais biertje pakken en tot 10 tellen
Fransjes ik kan niet koken of water nemen uit de kraan.
alsook,waar moet ik zoeken?
Alles sla tegen,heb geweldige hoofpijn,snotvalling,hoesten etcā¦
Vrienden ga nu slapen,moet morgen om 6:am opstaan(werken)hopelijk voel ik me beter.
Goedemorgend iedereen,vandaag niet gaan werken,een dagje extra rust gevraagd(griep)Het geeft me ook de gelegenheid om via het internet op zoek tegaan naar een klusjesman(keuken)
Iemand suggesties? Ik zoek een schrijnwerker voor het monteren van een ikea keuken.
Zelf woon ik in het noorden van Aāpen.
:chin:Avond,wat een chaos in Thailand dit gaat grote problemen geven veel grote fabrieken zijn dicht dus mensen hebben geen inkomen de komende weken ik hoop dat er na deze elende een goed plan word gemaakt om dit land weer op te bouwen
:chin:Nog iemand gevonden ?
Gewoon op zijn Thais gaan koken Gasfles halen brander er op en de ingredienten in de pan en bakken maar
succes
Goede middag vrienden,vanavond Duitsland-Belgie op canvas tv(openbare omroep)De belgen moeten gaan winnen in Duitsland of de turken spelen barrage matchen!
Een pronostiekje? zien eerlijk gezegd de Belgen verliezen(4-1)
:chin:Ik zal het wel leuk vinden als Belgie verder gaat en dan tegen Nederland loot
En Georges hoe gaat het nu met je keuken?
Nog altijd hetzelfde als tervoren,onafgewerkt!! vandaag in de morgend zou er normaal iemand komen(prijsafspraak)maar deze persoon stuurt zijn kat.
Wat is tegenwoordig nog een woord?echt ik wordt er kotsmisselijk van.
Ben al een paar dagen brood aan het eten met beleg(kookplaat is niet geinstaleerd)
Oja ben juist naar de Aldi geweest,heb een kant en klare gerecht meegenomen om op te warmen.(aardappelen+erwtjes+peekes+gehakt balletjes voor de prijs van 3.99 euro.
Iemand iets gehoord van Dave,Weet wel dat hij voor een weekendje naar Hua Hin is gegaan,maar toch maak me wat zorgen.
:chin:Ik hoop ook dat hem niks is overkomen maar misschien heeft hij een nieuw lief :wub:en ons (even) vergeten
Die is natuurlijk een dijk aan het bouwen gezien de flooding welke Bangkok aan het naderen isā¦
Hoe gaat het trouwens met de Belgen tegen Duitsland? Ik richt me op Zweden - Nederlandā¦
tussenstand 1-1!
Geen idee is er voetballen danā¦
Jaa, BelgiĆ« had nog kans op een EK ticket⦠Helaas hebben ze verlorenā¦
**Kies uw favoriete ploeg maar uit!**Euro 2012 - Group A (qualifiers)
23:00 October 11
FT Kazakhstan 0 - 0 Austria
FT Germany 3 - 1 Belgium
FT Turkey 1 - 0 Azerbaijan
Euro 2012 - Group B (qualifiers)
FT Rep. of Ireland 2 - 1 Armenia
FT Rep. of Macedonia 1 - 1 Slovakia
FT Russia 6 - 0 Andorra
Euro 2012 - Group C (qualifiers)
FT Italy 3 - 0 Northern Ireland