Heel vaak zijn de 1e de beste films maar moet zeggen deel 2 viel mij ook niet tegen.
Goede middag iedereen aan den toog,wat goot het vannacht pijpenstelen in het Antwerpse.
Vermits dat het aan het regenen was,zijn we gestopt met de werken(joepie)was al vroeg thuis vannacht:2:30am
Dat kwam voor mij heel goed uit,vermits ik deze morgend een afspraak had in het ziekenhuis(8:30am)zodoende kon ik nog wat extra uurtjes slapen.
Vanavond nog éénmaal de nacht op en morgenvroeg als ik thuis kom zal ik niet veel slapen,omdat ze tegen 8:00am een nieuwe keuken komen plaatsen!
:chin:het weekend is weer weekend rustig voor mij dit weekend
:chin:Morgen,lees net op Bangkokpost dat het nog erger is geworden met de wateroverlast
Kunnen misschien mensen die nu in Thailand zijn ons ook nog wat nieuws brengen al vast bedankt
groetjes Fransjes
ben uit mijn bed,niet veel geslapen, man die mijn keuken instaleerd is al geariveerd.
Zal vandaag niet veel op het Thailandforum te vinden zijn.
Op dit moment nog op Koh Phagnan, hier geen nattigheid. Gisteravond een eerste buitje van een half uur gezien. Voor de rest is het hier bakken en braden.
Maandag vertrek ik weer richting Bkk om dan te proberen verder reizen naar Chiang Rai. Zal jullie op de hoogte houden. De geruchten gaan dat de meeste treinen naar het noorden momenteel niet rijden, maar daar over heb ik geen zekerheid.
Grts,
Jelle
flauw grapje:
Steve Jobs grap "You know how life flashes before your eyes when you die? Not for Steve Jobs because Apple doesnât have Flash
george wordt het een thaise keuken
Er zijn er meerdere zoals Icloud welke er overigens komt/is maar nu waarschijnlijk omdat hij boven vertoeft ook in de toekomst IspaceâŠ
:chin:En Georges is het gelukt met de keuken
hoor net dat ik toch wat water schade heb in Thailand volgens mijn vriendin is het nog te herstellen.
Ze zijn volop bezig om de keuken te installeren Fransjes!
Zal blij zijn dat het achter de rug, zodat het normale leventje terug zijn gang kan gaan.
:chin:En wat is een normaal leven als je Thailand verslaafd bent:question:
Gisteren nacht felle regenbui gehad,met als resultaat dat ik snipverkouden ben.
Ik mis Dave hier op wwz,maar gewoonlijk zaterdagavond begint zijn weekend in Bangkok!
@:Jan hoe was de beurs verlopen verleden week,veel respons gehad en kandidaat kopers?
Hoi George,
Dave is een weekendje naar Hua Hin :vak02: dus zal er maandag wel weer zijn.
De beurs was aardig verlopen wel wat belangstelling dus even afwachten wat er uit voorkomt tot nu toe 1 beller gehad met nog wat vragen later weer eens polsen naar aanleiding van onze registraties emailâs etcâŠ
Goede morgen lieve allemaal! Hoop dat het goed met jullie gaat. Met mij gaat alles ok, mân nieuwe banen zijn leuk, ik kom alleen eigenlijk te weinig aan mân studie toe. Duiken en fotografie staan al even op een lager pitje, ik ben nog altijd niet klaar met het uitzoeken van mân vakantiefotoâs.
(Ik lees niet meer mee in de toog, ik wil niet nog meer online zitten dan ik al doe :):):))
:chin:Morgen,zo weer met de trein naar Eindhoven en dan begint morgen weer een werkweek
En maar hopen dat het water snel wil zakken in Thailand maar dat zal wel niet de weer voorspellingen zijn niet echt gunstig
:chin:Morgen Jenny ook alweer vroeg wakker verder nog leuke plannen voor vandaag?
Ik ga zo een uurtje sporten, en daarna aan het werk. Uiteraard het huishouden, maar ook toetsen nakijken, lessen voorbereiden, en een evaluatie/assay doen voor mân studie. Niet echt veel spannende plannen dusâŠ
Zijn er mensen die wel leuke dingen gaan doen?
En het zonnetje schijnt!!!
:chin:Jenny ik zelf zit straks een paar uur in de trein naar Eindhoven en dan weet ik het nog niet ligt een beetje aan het weer stukje fietsen of achter de Computer
:chin:En Georges wanneer kunnen we gebruik maken van je kookkunsten in je nieuwe keuken:cheer::zon02::cheer: