Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik heb al een heerlijke pad kra pao gai op vanavond ! Nu nog meer honger… Ik heb Thaise knakworsten voor je fransjes. Wil je die ? Helaas geen bier voor je in huis…

Goedemorgen allemaal!
De herfst is nu dan toch echt begonnen in NL :frowning:

Vandaag niet heel veel zin om te werken was weer (te) erg gezellig gistermiddag/avond een hoop lekker eten,drinken en lukthung/morlam :cheer:
Was een geslaagd feestje:chin:

Hoi Rik,goede morgend,tsja hier in Belgie is het ook aan het regenen(noorden A’pen)
Vandaag niet veel geslapen(3uurtjes)loodgieter was al aan mijn deur om 8:00am.
Nog 2 nachtjes werken,en mijn weekend begint ook.

Ik heb ook niet echt veel :slapen: Georges 5 uurtjes maar… was weer veel te gezellig haha maar ja bij nacht de man bij dag de man zeggen we hier.

Jaaa ikke ook vandaag en morgen nog werken dan lekker weekend!. Ik hoop op een beetje droog weer op zaterdag dan is het namelijk Alkmaars ontzet (08-10) en dan hebben we feest in de stad :cheer:

Wil je niet ontmoedigen Rik,maar in Belgie verwachten ze aanstaande zaterdag
een hevige regendag.
Hopelijk waait het slechte weer niet over naar Alkmaar?
groetjes:georges.:dag:

Vanavond te zien op RTL7 21:15 Ong Bak 2 een heerlijke Thaise actiefilm!
[ame]- YouTube

:chin:Ben weer een paar dagen in het Noorden van Nedereland zondag weer terug naar Brabant hier schijnt wel het zonnetje maar is wel veel wind
nog een kleine 2mnd dan gaan we weer richting Thailand:vak02:

Een heerlijk vooruitzicht Frans! Zodra hier dus de eerste kans op sneeuw is zit jij lekker aan een koude Singha in de :zon02:

:chin:Zie veel tickets vertrek Frankfurt van rond de 550 euro met oman air vertrek november zelfs tickets voor een termijn van 3mnd
goedkoop trein kaartje er bij zoeken is wel mooie prijs>>>

Oman Air,nooit van gehoord Fransjes,één of andere Turkse vliegmaatschappij?
Vliegen ze rechtstreeks van Frankfurt naar Bangkok,of via een omweg?

:chin:Oman is een eigen staatje in de buurt van de emiraten met vooral in komsten uit olie ons konings huis is goed bevriend met deze staat
>>>

:chin:morgen,slecht geslapen maak me steeds meer zorgen over mijn huis in Thailand nu het water maar blijft stijgen

Kan ik me goed voorstellen Frans… Het is niet naast de deur
Waar staat jou huis ook alweer?

:chin:Petchabun daar is mijn huis volgens jouw kaartje ligt het ergste punt net buiten het gebied .

[quote=“fransjes, post:11634, topic:69058”]

:chin:Petchabun daar is mijn huis volgens jouw kaartje ligt het ergste punt net buiten het gebied .[/QUOTE

Ja inderdaad dat ligt er net buiten :smiley: gelukkig maar!!
Het lijkt dit jaar wel erger als normaal of ligt dat aan mij?

:chin:Rik nog gekeken gisteren naar de thai film rtl 7 ik heb het wel gezien was wel leuk veel dingen gezien van herkenning .

Ja heb zeker gekeken hoor had hem wel al een keer gezien maar hij blijft leuk. Tegenwoordig maken ze in Thailand steeds betere films hopen dat RTL etc ze eens vaker gaan uitzenden.

Maar was het niet gewoon Ong Bak want deel 2 heet toch Tom Yam Kung ?!

Ja klopt er stond deel 2 maar meteen vanaf het begin zag ik ook al hé dit is deel 1… Maar goed evengoed leuk filmpje :wink:

Eigenlijk zijn beste…