Thailand zever-topic: Aan den toog

@ Frank, de rentenier = Dirk :vak01:

Wat betreft Brussel meen een post van jou gelezen te hebben inzake een tweede huis beurs te Brussel.

Joepie vanavond weeral gaan werken!! zie er al naar uit!!! ha ha ha !
Denk dat ik ook maar eens ga rentenieren zoals Dirkha ha ha !!
Dave kom op man,gisteren heeft Ajax wel verloren,maar het is op de eindstreep dat de prijzen worden verdeeld!
Hoi Fleurtje,leuk dat je ff komt kijken hier op het Thailandforum!

:chin:Avond,wat was het weer een mooie dag :zon02:van avond rustig aan

Nee niet van mij . ( beurs )
Dat van de rentenier was ik mee !

Wat ben jij een gelukzak Fransjes,dat je geen nachtarbeid moet verichten!lol2

Post 11537 daar haal je toch de Second Place beurs aan of ben ik nu :drugged::unibrow::drool::retard:smkieklol2

OOO deze bedoel je !

Alzheimer light …

Begon bijna te denken dat ik het had gedroomd gezien de bezigheid omtrent de afgelopen SecondHome Beurs waar we aan deelnamen :paranoid: maar goed opgelost.

Nee nee het is den Belg die verkeerd zat…ik denk teveel aan tickets voor 2012…de zaken lopen niet zogoed (crisis ) en als je iets besteld ( nieuwe goederen ) moet je nog twee a vier maand wachten alvorens ze leveren , geen stock dus …

Racing for The Thai National Team:THAILAND: :beef:lol2

Sabai Sabai frank.

:chin:verschil moet er zijnlol2lol2lol2 en als ik nacht werk doe:kus::wub::kus:heb ik er veel genot van:slapen:

Mooie tenue shantiguru,doe jij ook regelmatige fietstochten in Thailand?

txs , heb in Cha Am mijn mountainbike en doe toch bijna dagelijks een tocht van 50@70km .
mss dat ik dit jaar in samenwerking met het hotel wat fietstochten ga organiseren , kwestie van de mensen (farangs & thai) Cha Am eens op een andere manier te laten bekijken want eens van het strand weg , is het daar toch wel erg mooi en landelijk ; op een kwartiertje rijden zit je zo midden in de rijstvelden .

in de toekomst , als ik voor bv 6 maand in Thailand kan zijn , wil ik toch wel eens de Doi Suthep naar boven fietsen …

Had vroeger ook plannen om fietstochten te organiseren,maar spijtig genoeg is het er nooit van gekomen.
Die plannen waren er al in 1981,maar je kent het,je gaat trouwen en de vrouw wilt dan in Belgie verblijven,bye bye mooie dromen.

Beste vrienden,ik heb terug een nieuwe peiling gemaakt voor het Thailandforum!
Waarom vind jij Thailand een geweldig land? Men kan eventueel reageren zie link: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=123054
groetjes:georges.

:chin:Middag Georges kan je je slaap niet pakken volgens mij mag je in de avond weer aan de gang nog een paar nachtjes en het is weer weekend.:cheer::cheer::cheer:

Heb maar 3uurtjes geslapen,Fransjes! zat te piekeren over peilingen.
Omdat ik het niet zou vergeten,ben ik maar opgestaan en hem geplaatst op het Thailandforum.lol2

:chin:middag wat een rust aan de toog heb wel zin in een lekker hapje en drankje:dag: