Nadien als de keuken is geplaatst dan kan ik er mee lachen Jan!lol2
Maar ik vind als je met iemand afspreek,dan moet deze persoon zijn afspraak naleven.
Ben blij dat shantiguru me geholpen heeft,volgende week kom deze persoon mijn keuken inéén zetten.
Nu mijn gang staat vol,de slaapkamers staan vol van allerlei spullen.
Buiten op het terras daar moet je opassen dat je je been niet breekt,(oude keuken staat daar)
hoe is het met de Second Home Beurs Jan,veel verkocht ,verhuurd?
Vandaag was het een drukke dag(was pas om 21:30pm thuis)morgenvroeg om 4:45am opstaan heb de vroege shift tot 14pm.
Jongens ik kruip onder de wol,Jan ik zal je bericht morgen wel beantwoorden,nog veel suc6 op de Second Home Beurs!
groetjes:georges.
Ook meer bedoeld als lachertje George, verkopen op de beurs is een illusie maar in ieder geval contacten en mensen begeleiden op een juiste manier en intentie, en het is kwaliteit of kwantiteit niet te spreken over de afval in het onroerend goed :chin:
Dat weet ik Jan dat het om te lachen was!(no problem)btw:wie is die mooie vrouw op het plaatje?
Kan er inkomen dat je firma naar Kwaliteit streeft(vissitekaartje)en de mensen goed begeleid om een toekomstige huis te kopen.
In iedergeval nog veel suc6 vandaag en vergeet af en toe niet te drinken(men verwacht vandaag weer een warme dag)
Ik ben ook al vroeg op(4:15am)moet zodadelijk naar mijn werk,zal blij zijn dat deze dag erop zit(praktisch niet geslapen vannacht)
groetjes:georges.
loodgieterij , weet ik niet … ,gewoon ff vragen en als hij het echt niet kan zal hij er ook niet aan beginnen , in tegenstelling tot veel “klusjesmannen” die denken dat ze alles kunnen .
vloeren , tegelen , behangen en mocht je nog ergens een defecte helicopter in je tuin hebben staan kan hij die ook nog fixen >>>lol2 (was piloot en technieker in de vroegere Sovjet ) .
Het was zeker gezellig vrijdagavond ! De biertjes smaakten goed ![]()
Nu aan het werk (kwamen klanten langs vandaag), maar zo richting de stad om te kijken of ze Ajax uitzenden om half 8.
Veel plezier op Pha Ngan !
Jongens,kan geen pap zeggen,echt vandaag een zware werkdag gehad!heb me nog nooit zo moe gevoeld.
Morgenavond de nacht op tot zaterdag,vrijdagmorgend zal ik niet kunnen slapen want heb een afspraak in het ziekenhuis.
gr:georges.
:chin:Heerlijk dag gehad genoten van de :zon02:en daar na de voetbal uitslagen gezien mijn weekend kan bijna niet beter eindigen Psv staat gelukkig weer boven de Club uit Amsterdam:cheer::cheer::cheer:
:chin:Doe rustig aan Georges straks komt de man met de hamer (uitdrukking)en je gezondheid is toch wel belangrijk:vak01:
Nu de beurs zit er op en we kunnen spreken van een toch wel geslaagde beurs veel belangstelling!!!
Zit/Zat alleen nog op Dirk te wachten met mijn overvloed aan koffie en Singha :chin:
Die zit op roze wolken …hoop ik toch …?
De rentenier lol2lol2lol2 vernam trouwens dat de beurs in Brussel ook goed bezocht wordt hadden we even eerder moeten vernemen…Frank
Het weer hier op Koh Phagnan is super. Veel zon, maar ook een fikse zeebries, waardoor je niet heel de dag loopt te puffen. Wel weinig volk op het eiland. Langs de andere kant is dat ook niet erg, lekker het strand voor mij alleen!
Grts,
Jelle
Fransjes, je weet toch dat een seizoen over 34 wedstrijden gaat he ? En dan staat die club uit Amsterdam gewoon weer bovenaan !
goede morgend iedereen,vandaag gaat het weeral een prachtige dag worden met veel zon,profiteerd er van want woensdag zakken de temperaturen naar de normale waarden voor de maand oktober.(16°)
Vanavond nachtdienst tot zaterdag ochtend,dus ik kan nog van die zonnestralen genieten.
Tsja:het verlies van Ajax? denk dat de midmatch tegen Real Madrid nog in de benen zaten bij sommige spelers!
:chin:Ik kan je met veel dingen volgen maar over het voetbal liggen wij ver uit een even goeie vrienden overigens:dag::zon02::dag:
:chin:En ze hadden amper gevoetbalt ze liepen steeds achter de feiten aanlol2lol2lol2
Volgens mij was die wedsrijd Dinsdag PSV en Az voetbalde Donderdag dus een veel kortere tijd om te herstellen:dag:
en wat dacht je van de wielrenners ; 3 weken aan een stuk gemiddeld 180km per dag met slechts 3 rustdagen ??
voetbal is een spelletje , wielrennen is een sport…lol2lol2:beef:
En ze worden er goed voor betaald ook!!lol2
???,sorry Jan,kan effen niet mee …