Thailand zever-topic: Aan den toog

ผี ???

nee niet casper maar timon&pumba 5555

Het is stil vanavond aan den toog,is iedereen aan het BBQ,of naar één of andere voetbalwedstrijd aan het kijken?

Nee ik kijk op andere forums waar toch iets vermeld wordt over het zeer slecht weer in het noorden …

Gratis tickets voor Second Place beurs
Een plek onder de zon, een tweede verblijf in het buitenland, wie heeft er niet eens stiekem van gedroomd?

Het hoeft geen een droom te blijven! Vastgoed is één van de veiligste beleggingen die ook nog tot de verbeelding spreekt. En met Jetairfly.com vliegt u comfortabel en voordelig naar uw bestemming.

100 exposanten met vastgoed op 250 bestemmingen in 25 landen staan voor u klaar op de Second Place Expo van vrijdag 7 oktober (14:00-18:00) tot zondag 9 oktober (11:00-18:00) in Brussels Expo.

Jetairfly.com is officiële partner van de Second Place Expo en u profiteert ervan!

Registreer hier online voor 2 gratis toegangstickets tot de beurs (ter waarde van € 20)

Meer informatie over de beurs vind u hier.

Goedkope tickets
Malaga vanaf 29,99
Athene vanaf 29,99
Murcia vanaf 29,99
Toulon vanaf 29,99
Nador vanaf 33,99
Fez vanaf 33,99
Alicante vanaf 35,99
Oujda vanaf 35,99
Tanger vanaf 45,99
Pristina vanaf 49,99
Tenerife vanaf 49,99
Tirana vanaf 49,99
Algiers vanaf 59,99
Oran vanaf 59,99
Tel Aviv vanaf 79,99
Cairo vanaf 99,99
Colombo vanaf 144,99
Malediven vanaf 149,99
Bangkok vanaf 259,99
Phuket vanaf 349,99
Prijzen in Euro, per persoon, voor enkele reis, inclusief luchthaventaksen. Boekingsperiode van 29/09/11 t.e.m. 15/10/11. Afreisperiode van 29/09/11 t.e.m. 27/03/12. Tickets aan deze minimumprijzen zijn beperkt en gelden tot uitputting van het aanbod.
Voor de elektronische betaling van een boeking via Jetairfly.com hanteren wij een supplement van € 15 per dossier.

Ik zou zeggen kom vanaf 30 september T/M 2 oktober alvast een voorproefje nemen in de Jaarbeurs te Utrecht op de SecondHome beurs wij staan in Hal 1 stand 037 SubsiriHuaHin prachtig en kwalitatief hoogwaardig huizenproject te Hua Hin Thailand, tijdens de beursdagen speciale promo actie !!!

Het noorden is momenteel idd slecht. In Chiang Mai is de Ping rivier inmiddels ook buiten zijn oevers getreden en grote delen van CM staan onder water.
Het peil in de Chao Phraya rivier is dus ook gestegen en aan de oevers in Bangkok is het water nu ook al op de kant gekomen, maar gisteren viel het nog mee. Wordt vermoedelijk nog wel wat erger, want veel water komt nog deze kant op…

:chin:Hoop dat ik geen schade krijg in petchabun:mad:

lol2lol2lol2lol2 helemaal leuk!!!lol2lol2lol2lol2lol2

Nog een kleine 2 uurtjes dan is het weer weekend!! Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik heb zelf 2 Thaise verjaardagen dit weekend dus zal weer een hoop lekker Thais eten gaan krijgen :drool::drool::drool:

Het beloofd prachtig mooi weer te gaan worden dus ik wens jullie allemaal alvast een super goed weekend toe !

:chin:Ja een fijn weekend een ieder zal weinig achter(voor)de computer zitten met dit mooie weer in het verschiet:zon02::vak02::zon02:

Bij mij is de dag slecht begonnen,vandaag zouden ze normaal mijn keuken instaleren,maar ze sturen hun kat.
Tegenwoordig zijn de mensen niet meer van hun woord,nu zit ik met een lege keuken.
Vindt maar eens een klusjesman die dringend een keuken kan monteren,heb mij al suf gezocht op het internet.
Het zijn allemaal firma’s die met contracten werken.

bel deze eens : Igor 0497918378 (engels talig ) zeg maar via Harry .
zeer betrouwbare man en werkt heel secuur . heeft al veel voor mij gewerkt (betaalde vorig jaar 15€ per uur)

Bedankt Shantiguru!! ben jij zeker dat hij die klus aankan(nieuwe keuken plaszeren,(het is maar dat ik geen tijd verlies)daarom mijn vraag!
Van waar komt deze persoon(Apen?)kan hij wat nederlands?het is als ik moet gaan werken,dan let er iemand anders op het uitvoeren van de werken!

Pfieuw, dat was me wel een nachtje…:unibrow:
Bedankt Dave!:chin: Was heel gezellig, maar ik had deze ochtend toch een zwaar hoofd.
Straks om 19.30 de trein naar Surat Thani op en van daar verder naar Koh Phagnan. Daar een dagje of drie-vier rondtuffen en tegen die tijd zou Chiang Rai weer opgeklaard moeten zijn.

Grts,
Jelle

denk het wel , maakte vroeger zelf badkamermeubels ed en werkt heel nauwkeurig .
de man woont op de Van Rijswijcklaan , en een beetje nedelands moet wel lukken .
zeer betrouwbaar en intelligent persoon ; dus kan je hem makkelijk alleen laten in je huis .

:chin:Dan maar een thais restaurant op zoeken om te eten maak van een nood een deugdlol2

Ondanks de prachtige zomerse dagen toch nog een redelijk aantal bezoekers aan onze stand op de SecondHome beurs te Utrecht waarvan morgen de laatste dag ingaat in de Jaarbeurs en u kunt ons vinden in Hal 1 standnummer 037 Subsiri Hua Hin.

Waar u ontvangen wordt door onder meer door deze lieftallige dame en een nog een prachtiger huizenproject te Hua Hin.

Heb al contact gemaakt via telefoon.heb hem uitgelegd dat het bouwpaketten zijn van Ikea die gemonteerd moeten worden.Zeg Shantiguru,ken hij ook iets van loodgieterij?
Hij komt volgende week zaterdag langs,de prijs was ok! hoop alleen dat hij van zijn woord is en zijn afspraak naleeft.(we hebben afgesproken om 8:00am)In iedergeval bedankt Shantiguru.
groetjes:georges.

Een keuken van Ikea dat is toch vragen om ellende George lees toch eens de media berichten bommen afpersing voormalig kinderarbeid…lol2 en dan nog eens een goud eerlijke zwart werkerlol2lol2lol2