Dat is inderdaad de doelstelling een jaar of 5.
Enkele uitslagen van de nederlandse voetbal competitie!
Holland - Eredivisie
22:42 September 24
FT PSV Eindhoven 7 - 1 Roda Kerkrade (4x Dries Mertens)
FT Den Haag 2 - 0 VVV Venlo (zit de Belgische coach(Glenn De Boeck)op de wip?)
FT NAC Breda 1 - 0 FC Utrecht
FT SC Heerenveen 1 - 1 Heracles Almelo
FT Ajax Amsterdam 1 - 1 FC Twente Enschede (Tukkers hebben in de 87minuut gelijk gemaakt(Luk De jongh.)onverdiend Ajax was de beste ploeg en verzuimde de kansen af te maken(had de wedstrijd gezien op het sportnet)
Las dat er bij Ajax onterecht doelpunt van Vertonghen was afgekeurd…dan had het 2-0 gestaan en was Twente in de Arena niet meer teruggekomen…
Denk niet dat De Boeck op de wip zit…toch punt gepakt tegen zowel Ajax als PSV…
:chin:Morgen,Was gisteren naar Den haag geweest voor de zuid oost azie dag
Was zeker de moeite waard hoop dat er nog meer van dit soort dagen komen het team van wereldwijzer Bedankt
Het voornaamste is dat je er een heerlijke dag aan over hebt gehouden Fransjes.
Ikzelf pas voor zo’n dagen van wwz!!(de meeste mensen weten wel hoe de vork in de steel zit,wat betreft mijn situatie om niet daar na toe tegaan)
Wat vond je van Dries Mertens,Fransjes?(snap niet dat hij bij utrecht één van de vele was)op PS vee is Dries Mertens fel op vooruitgegaan.
Als hij zo blijft voortspelen zoals hij nu bezig is,zie ik hem toch niet lang blijven bij de “lampenploeg”!
:chin:Als we maar aan het eind van de rit kampioen zijn dan kan kan psv weer wat verdienen.
:chin:Is eigenlijk veel te mooi weer om nu aan de toog plaats te nemen maar had zin in een fles Chang beer
En ik zie dat mijn goede vriendin Fleurtje 14 online=aan den toog!!
Hoi Fleurtje,hoe gaat het met je? vandaag gaan fietsen of wat karweitjes gedaan in je hofje?
groetjes:georges.
Air Asia heeft weer …voor bepaalde data en vluchten of hotels …
:chin:morgen,belooft een mooie week te worden in de NL/B :zon02: moet zo weer aan de arbeid(sparen) voor de terug keer naar Thailand:cheer:
Heimwee en nog eens Heimwee>>>:wub:>>>
Hallo Allemaal! Iedereen een lekker weekend gehad?
Dave/Georges
Even een vraag. Is het misschien wat om een vast hoofdstuk Visum vragen Thailand —>Nederland/België te maken? Ik bedoel voor partners van Nederlanders/Belgen welke vanuit Thailand naar hier willen komen voor bv vakantie. Er komen de laatste tijd steeds meer vragen over dit soort onderwerpen. Ik weet niet of er animo genoeg voor is aangezien het een heel ander topic is vergeleken met de vaste topics maar ik denk vraag het gewoon
Ik hoor het wel. Groet,Rik
:chin:
Voor mij zou het geen enkel probleem zijn Rik,maar waar gaan we je topic plaatsen?Het sticky gedeelte in het reiscafe is al vol.
Denk dat Dave hierover moet beslissen om je topic sticky te maken.
groetjes:georges.
Daar is een aparte website voor, http://buitenlandsepartner.nl
Deze ken ik hoor (kom er regelmatig en heb daar ook een profiel) maar dan kunnen we ze beter hierheen doorverwijzen als er geen ruimte meer is.
:chin::dag:
Als het niet mogelijk dan houd het op hoor Georges.Het is geen halszaak
Net als weektripper al aangeeft hier zijn ook al sites voor maar de vragen komen hier ook steeds vaker voor vandaar mijn vraag.
Nu het omgekeerde gebeurd ook dat Thaise onderdanen naar Nederland of Belgie komen,hetzij met een visum om een paar maanden te verblijven of trouwen nadien.
En eerlijk gezegd vindt ik het ook handig wat je allemaal nodig moet hebben aan papieren.
Was vroeger ook getrouwd geweest met een thaise en laten overkomen,wel Rik het heeft me bloed zweet en tranen gekost om alles in orde te krijgen toen.
Nu ik vind je idee nog zo slecht niet,zoals tervoren al vermeld.
groetjes:georges.:chin:
Goede morgen iedereen,voor mij is de werkweek aangebroken! moet tot zondagavond werken.
Vanavond lekker Championsvoetbal kijken op tv,met een fris pintje.
Nou, ik weet niet of ik het wel zo’n lekker Champions League avondje ga vinden…weet niet of ik morgenochtend als ik wakker word wel naar voetbalzone.nl durf te kijken…
Ik hoop op een stunt van de Godenzonen, maar die kans is heeeeeeeel erg klein…maar ja, om ff een cliche uit de kast te gooien: de bal is rond ![]()
:chin:Sorry heb helemaal niks met die club uit Amsterdam:mad: zal leuk zijn voor de rest van het Nederlandse voetbal als ze een goed resultaat neer zetten
en dat we weer 2 clubs zich rechtstreeks kunnen plaatsen.
hoop dat PSV daar weer bij is