op het einde van de regenboog vind je een zak met goud ; Rik was de gelukzak:zon02: kao tjai Georges ?
haha wel Jan is ook al serieus aan het nadenken om in thailand te gaan wonen ik ga volgend jaar dave is er net en met die zak goud die jij nu gevonden hebt denk ik niet dat jij nog lang in nederland blijft lol2lol2
krijgen onze vrienden die al in thailand verblijven er mischien binne een jaar tijd wel 4 of meer âburenâ bij :beef:
Is het dan zou slecht leven in Nederland,dat iedereen holder de bolder vertrekt naar Thailand?
In Thailand heb je geen âdropâ of âlekkere hema worstenâ!ha ha ha !!!
Ze maken het hier zo dat je alleen nog maar kunt bedenken âhet is slikken of stikkenâ en we blijven maar slikkenâŠ
:chin: morgen ,een drukke week geweest weinig aan de toog geweest nog een dag je er tegen aan en het is weekend morgen naar Den haag
het wordt een :zon02::vak02::zon02:weekend
Bij alles wat er gebeurt in Nederland, zegt men âach, we hebben het eigenlijk nog best goedâ. En dat zeggen we al jaren, ondanks dat alles er slechter op wordt in Nederland en we overal meer voor moeten betalen. In opstand komen doen we niet, hoewel dat best eens zou mogen⊠We worden gewoon keihard genaaid door de overheid en andere instanties in Nederland. En zoals Jan zegt, slikken we het gewoon allemaal maarâŠ
Perfect verwoord Dave, in Griekenland schreeuwen ze moord en brand terwijl wij al euro 300 pp daar naar toe hebben moeten schokken met dank aan de regering en wat er nog meer voor ons te wachten staat pensioen naar de klote en werken tot dat we de kist in gaanâŠ
Ja, die Grieken zijn helemaal gekâŠwerkten volgens mij maar tot hun 55e, kregen naast een 13e maand ook nog eens een 14e maand, en pensioenen werden betaald aan mensen die al jaren de pijp uit waren. En dan gaan wij als Europa ook nog eens miljarden euroâs die kant op sturen die we never nooit meer terugkrijgen, ook al beweert dhr Rutte van wel. Tsja, die Rutte heeft makkelijk praten, als blijkt dat we straks ons geld kwijt zijn, is hij allang premier af en verdient ie tienduizenden euroâs bij een of andere multinational. De heren en dames in Den Haag zijn de grootste criminelen van Nederland, een Holleeder is er niks bij, das gewoon een kruimeldief.
Ja, ja, de euro is ons mooi door de strot geduwd !!! Wie is de volgende die omvalt ? Italie, Spanje, Portugal ???
Zo, dat lucht even op ![]()
Geweldig geschreven nogmaals :beef::beef::beef:
Haha ja gaat het nog druk worden met al de Hollanders in het mooie los lol2lol2
Voor degenen die wel eens nieuwsberichten plaatsen hier op een van de fora, graag even aandacht voor het volgende topic:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=122395
Jurjen plaatst dit bericht nu vanwege een rechtszaak tegen Around the Globe:
http://www.aroundtheglobe.nl/nieuws/2011/9/around-the-globe-verliest-rechtszaak-si13872.html
In iedergeval ik zet geen artikels meer op wwz,had éénmaal bronvermelding vergeten en ik kreeg een "koel"berichtje van wwz,dat ik deze posting moest verwijderen.
:chin:Avond,het weekend is gestart zie dat hier ook al politiek bedreven word
ik zelf denk dat vele kansen liggen in Azie
Je eigen geld verdienen en het blijft van je zelf en gaat niet naar de groot graaiers in Den Haag
Maar nu heb ik wel zin in een lekker koud biertje:cheer:
En dat licht heb ik nog steeds niet gezien of gevonden waar nu de mogelijkheden liggen, iedere keer als ik er ben of er vandaan kom bedenk ik wat ik daar voor mijzelf zou kunnen beginnen cq doen, maar er komt ongetwijfeld een dag :idea::idea::idea:
Iets beginnen zonder risicos en weinig investeren(Thailand)fietstochten inrichten in Hua Hin?
:chin:Ja, iets kleins beginnen zo als Georges schrijft en dan het beste er van maken als het dan niet wil lukken leg je gewoon de schuld bij je zelf maar met vallen en op staan kom je er wel.
En vooral geduld hebben dat is heel belangrijk :wereld:
Makkelijk als je vrijgezel of stel bent, maar met een gezin met 2 nog opgroeiende kinderen (15&16) waarvan school toch wel een grote uitgave wordt in Thailand ligt dat toch iets gecompliceerderâŠ
gewoon de staatsloterij winnen en dan vertrekken :cheer::cheer:
voor een gezin met schoolgaande kinderen is dit inderdaad heel anders, dan heb je veel meer zekerheid nodig, lastig om dan iets te beginnen, je zou dan inderdaad een heel goed idee moeten hebben
Maar dan wel de jackpot of een andere klapper maar dan niet die troostprijzen lol2
Volledige zekerheid heb je natuurlijk nooit dat is mij nu ook goed duidelijk maar er moet wel een vorm van basis zijn want daar val je natuurlijk nergens op terug dan behalve dat ze je zo snel mogelijk het land uitzetten als de pot leeg is :dag:
ja minstens âŹ250000,- of liefst nog wat meer :beef:
100% zekerheid krijg je inderdaan nooit en in Thailand heb je geen sociaal vangnet zoals in nederland, ik denk dat het in jou geval over een jaar of 5 allemaal wat makkelijker zou zijn als ik naar de leeftijd van de kinderen kijk
in iedergeval veel succes met het maken van een keuze en mischien nog wel belangrijker, ook veel wijsheid