Thailand zever-topic: Aan den toog

Super nieuws Dirk!! Succes met de verkoop van je huis :dag:

Deel 2 al op tv geweest???:dag:

Tsja:Phitsanulok!! heb daar eens een voedsel vergiftiging opgelopen.We stopten daar met de bus(20min)en we gingen eten aan een kraampje(padthai)was nog niet op de bus,of ik had al prijs(darminfectie)Idd,vond ook dat ze daar niet al te vriendelijk waren Jelle!
Jelle,Waarom stop je niet in Ban Phe(Koh Samet)je komt er met de bus voorbij!!(snap het ff niet)Je kunt daar toch wel ƩƩn dag verblijven,en nadien je weg voortzetten naar Pattaya?

:chin:Het zijn barre tijden voor het verkopen van een huis kan je beter niet verhuren ?
heb je altijd nog een appeltje voor de dorst mocht het toch wat tegen zitten.
Verder natuurlijk heel veel succes in Thailand
als ik je ergens mee kan helpen laat het maar weten.:cheer:>>>:cheer:

Goede morgend,Dave en andere vrienden aan den toog.
Het beloofd vandaag een warme dag te worden in Belgie,met temperaturen rond de 21° graden.
Straks ff binnen wippen in het ziekenhuis,(ivb:mijn levertesten)

ja fransjes het is inderdaad niet de beste tijd om te verkopen, verhuren en zo iets achter de hand te houden heeft inderdaad ook wel door mijn gedachten gegaan maar er is in mijn geval gelukkig zekerheid genoeg ook als het in thailand helemaal fout zal gaan
of je iets voor me kan doen … wel je zou natuurlijk kunnen gaan vehuizen naar het pittoreske zuilichem er staat sinds kort een mooi huis te koop, 2 onder 1 kap, 3 slaapkamers, badkamer, grote keuken, woonkamer, kelder, garagage, schuur, kantoor, en een verwarmd zwembad in de tropische tuin, dit alles op 485 vierkantemeter grond en dit alles voor net geen 3 ton. een koopje toch? lol2lol2lol2

suc6 in het ziekenhuis vandaag Georges maar als het vandaag van dat mooie weer is waarom moet je dan even binnen wippen dan kan dat toch net zo goed buiten lol2lol2lol2

@ Dirk wat zijn je verdere plannen om daar te bewerkstelligen of wordt het echt het plan om te rentenieren…

het is voor mij mogelijk om te gaan rentenieren en dit zal ik in het begin dan ook zeker gaan doen, en intussen rustig rond kijken wat de mogelijkheden zijn om iets te gaan doen/beginnen heb hier wel wat plannen/ideeen bij maar eerst maar eens zien waar ik uit eindelijk beland in thailand en of dat het daar dan ook allemaal mogelijk is
het is in iedergeval wel de bedoeling om uiteindelijk iets te gaan doen want ik denk dat ik nog te jong en energiek ben om echt helemaal niets te doen maar ik zal het allemaal wel zien als ik er eenmaal ben, ik sta open voor veel dingen maar was niet van plan om veel te gaan investeren

in het begin zal ik richting Krabi/Ao Nang afreizen om daar in de omgeving een woning te gaan zoeken om te gaan wonen en daarna zie ik wel verder

Ik neem aan het 3 ton in Thaise Baht is ? Dan is het zeker een koopje !

3 ton euro is een koopje als je bedenkt waar ik mijn appartement in Amsterdam voor heb verkocht van net 60M2 lol2

lol2lol2 nou ik heb nog wel drie grote tonnen staan die je mag vullen met thaise bathjes mischien dat we dan toch nog in de buurt komen lol2lol2

Goed vooruitzicht het betere werk !!!

Tjah, we zitten nu al in Pattaya en ik zie nu pas je berichtje… net iets te laat dus.
Maar Marie en ik willen nu zo snel mogelijk naar Koh Chang om daar nog een weekje op het gemak afscheid te nemen… 30 sept vliegt Marie al weer terug:crybaby:
Ik ga dan waarschijnlijk eerst even langs Ko Pangan, dag zeggen tegen een aantal vrienden aldaar, en dan terug naar Chiang Rai. Van daaruit Laos in.
Jimmy zou me helpen met het kopen en inschrijven van een motor, dat zou het reizen nog wat moeten vergemakkelijken.

Ow en trouwens: Pattaya bevalt ons dus wel degenlijk niet… Geen oordeel over de voorstanders ervan, maar wij vinden dit echt verschrikkelijk en vertrekken dus morgenvroeg direct richting Koh Chang, waar we met Wim zeker een Leo of Singha’tje zullen drinken op jullie gezondheid :slight_smile:

Onze gedachten zijn met jullie :wink:

Grts,

Jelle en Marie

Misschien iets met fietsen doen **Dirkbicycle tours?**lol2

Voor mijn Nederlandse vrienden,enkele voetbaluitslagen die vanavond zijn gespeeld!
**Holland - Dutch Cup
22:47 September 21

FT HBS Craeyenhout 2 - 3 Lisse

FT Hilversum 0 - 3 RKC Waalwijk

FT SVV Scheveningen 1 - 3 Den Haag

FT VVSB 0 - 8 PSV Eindhoven

FT Noordwijkerhout 1 - 3 Ajax Amsterdam

FT Argon 0 - 2 Almere City FC

FT Berkum 2 - 0 Veendam

FT De Treffers 3 - 2 HHC

FT FC Eindhoven 3 - 1 Emmen

FT Genemuiden 3 - 1 HSC '21

FT JVC Cuijk 0 - 1 Heracles Almelo

FT UNA 1 - 3 FC Volendam

FT Zwaluwen Vlaardingen 1 - 8 FC Twente Enschede

FT De Graafschap 1 - 1 FC Utrecht
**

na jaren van geduldig zoeken heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht, helaas is de beloofde goudklomp als beloning nog steeds niet uitgekeerd

http://s.glbimg.com/jo/g1/f/original/2011/09/22/untitled-5.jpg

Volgende keer beter Dirk! Ik was je net even voor hahaha

Jongens kan ff niet volgen,over wat hebben we het?(ben vandaag traag van begrip)