Op dit moment staan hier de hemelsluisen open, wat een weer zeg…
Nog altijd van plan om te gaan wonen in Chiangmai? (kant:Suan Sad)
Weet je Dirk,je zit overal dicht bij(intersection road)dierentuin en je zit dicht bij het winkelcentrum.
Ook heb je weinig kans,dat de boel gaat onderlopen,dit tenopzichte aan de “Ping-river”(kant Nightbazaar)
Hoi Jan, nog plannen voor vandaag,of hou je het rustig?
Tsja,hier bij ons schijnt de zon,voor hoelang het duurt,vind het toch maar wat frisjes(15°)
Ik houd het rustig vandaag later even op bezoek & eten bij mijn ouders…
Hoi Shantiguru ik heb je PB ontvangen en daarop 2 antwoorden/berichten retour gestuurd hopelijk heb je ze ontvangen en heb je er ook wat aan :chin:
Chiangmai is 1 van de opties het is daar prachtig…maar ik hou ook erg van de zee
Hua Hin :vak02: lol2
Misschien 2 huisjes kopen,Dirk?lol2
Ik zit ook met dat dilemma voor later Dirk,zou ik gaan voor de bergen of de zee!
als jij er nu 2 koopt dan kan je om het half jaar verhuizen van de zee naar de bergen en weer terug dan zal ik me wel opofferen om elk half jaar op je leeg staande huis te passen en het mooiste is daar hoef je dan niet eens voor te betalen lol2
:chin:wat ben jij een sociaal mens :beef:
:chin:morgen,ben vroeg wakker kan de slaap niet pakken geeft niet schuif even aan de toog lekker ontbijtje en dan er maar weer tegen aan
nog ongeveer 2 maandjes en ga naar Thailand zie veel aanbiedingen bij Emirates:cheer::vak02:
Een nieuwe werkweek is begonnen(moet zodadelijk vertrekken)wens iedereen nog een prettige dag.
georges.
:chin:Werk ze George het weer zal redelijk zijn vandaag :dag:
Goedemorgen iedereen, weer een nieuwe week voor de boeg
hier een kopje koffie voor de liefhebbers ikzelf kan het goed gebruiken
http://www.xead.nl/upload/08176a274ef9e7fdef03421c463316cbkoffie.jpg
Goedemorgen Nederland ! Goed weekend gehad ? Hoe is het weer bij jullie ?
Wilde gisteren even een biertje drinken en liep een of andere bar in, begint net Pee Es Vee-Ajax…heb dus ook live de wedstrijd kunnen zien…helaas geen overwinning voor Ajax, maar wel een boeiende wedstrijd…
Een heerlijk weekendje echter met zeer slecht weer pff man o man wat een regen. Vandaag wel wat beter maar de herfst is echt begonnen hoor mis je niets aan!
Heb gister ook het voetbal gezien maar alle ‘‘top’’ clubs vielen me tegen geen 1 die echt mooi voetbal had. Dan waren de europeese wedstrijden een stuk leuker om te zien. Misschien zijn wel te veel verwend met mooi voetbal haha.
Goede avond vrienden,vandaag was het een drukke dag,gaan werken nadien toen ik thuis kwam stonden er nog een paar karweien op het programma(gras afdoen,keukenkastjes afbreken en met de honden gaan wandelen)
Ook nog ff vermelden dat ik een nieuwe peiling heb gemaakt,betreffende op reis gaan in 2012 naar Thailand.
groetjes:georges.
gister avond goed bericht gehad over de overname van mijn bedrijf… dit is geregeld overdracht is met de jaar wisseling, van de week de makelaar op bezoek voor de verkoop van het huis, bord in de tuin en dan maar hopen dat ook het huis dit jaar nog verkocht wordt
thailand here i come :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Helemaal top voor je !!!
Hoi iedereen,
We zitten op dit moment in Nakhon Ratchasima (door de locale bevolking vaak ‘Khorat’ genoemd). Een stad in de Isaan op onze weg naar het eiland Koh Chang. Heel weinig toeristen hier, behalve wat oudere blanke mannen, vaak mensen die hier getrouwd zijn en hier al lange tijd wonen. Marie krijgt dus veel bekijks en nog meer complimenten als we over straat lopen.
Eten zie je hier zo mogelijk nog meer dan in Bangkok, en dat wil wat zeggen! En wat we hier al aten beviel ons zeer goed.
Gisteren kwamen we hier aan vanuit Phitsanulok, een stadje halverwege Chiang Mai en Bangkok, waar het ons minder beviel: weinig lachende mensen, onvriendelijke sfeer. Aan de andere kant misschien ook wel te begrijpen, vorige week stonden grote delen van die streek nog onder water, op sommige plaatsen tot 2 meter hoog! Weinig reden tot lachen dus…
Voila, net onze volgende bustickets gekocht: morgen naar Pattaya en van daaruit naar koh Chang. Pattaya wordt door sommigen opgehemeld en door anderen verguisd… Sin City van het oosten? We zullen het zelf kunnen vaststellen.
Tot binnenkort,
Groetjes,
Jelle en Marie