dit klopt maar we hebben het hier over twee gezwollen en pijnlijke vingers wat klinkt als mischien gebroken of zwaar gekneusd, ik denk niet dat ze daarvoor zal moeten overnachten
amai Georges als dit maar goed gaat komen
Succes Georges!
oeps…juist mijn postbus leeg gemaakt en zie nu pas dat er een privé bericht was van Maartje ; dus ben ik dit ook kwijt .
wie kent Maartje of hoe kan ik haar/hem terugvinden zodat ik kan antwoorden ?
maartje is van de redactie waarschijnlijk sta je ingeschreven voor de thailand nieuwsbrief deze mensen hebben ze allemaal een pb gestuurd met de vraag of je naar de zuid oost azie dag komt
hier een kopie van wat ze mij heeft gestuurd
Hallo!
Ik zag dat je ingeschreven bent voor de Thailand nieuwsbrief.
Wist je al dat Wereldwijzer op zaterdag 24 september een evenement organiseert voor reizigers met als thema Zuidoost Azië?
Tijdens het evenement zijn een aantal organisaties aanwezig die je alles gaan vertellen over de mogelijkheden voor vrijwilligerswerk, reizen en stage lopen in Thailand. Ook wordt er een Tai Chi cursus gegeven, kun je een cursus backpack inpakken volgen en andere reizigers ontmoeten.
Het evenement is op een sfeervolle locatie in Den Haag en helemaal gratis!
Om het volledige programma te bekijken en om je aan te melden, klik hier: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t= 113955
Ik hoop dat je ook komt!
Groetjes,
Maartje
Mij hebben ze niets gestuurd!lol2
ze wisten vast dat jij aan het werken was :cheer:
Neen,er is een andere reden!Heb al van tervoren gezegd,dat deze info dag me koud laat!Ben het nog altijd niet vergeten,hoe ze me te kakken hebben gezet.
heb jij NU al gedaan met werken ???:so:
ik wist wel wat je bedoelde georges, sta je trouwens wel in geschreven voor de thailand nieuwsbrief want het zou mij niets verbazen als ze het gewoon naar iedereen sturen en echt niet kijken wie het niet wenst te krijgen
Heb het juist ontvangen en al meteen gedelete!
Neen het ging over beheren van een landenforum die ik niet heb gekregen om een bepaalde reden.(zit me nog erg hoog)
Normaal moest ik werken tot 4uur,maar ben het al vroeger op mijn werk afgebold!lol2
Ik word af en toe beetje moe van die spam van WW…zit ik helemaal niet op te wachten…
Heb overigens een goede avond gehad…ben naar Sukhumvit geweest en paar biertjes gedronken…ik eindigde uiteindelijk rond 2.30 op de stoep van Sukhumvit Road met een paar Thai aan de sukiyaki en ging naar huis toen het al licht was…volgens mij uurtje of half 7…(ik was overigens vrij vandaag…anders had ik dit uiteraard niet gedaan
)
Vrij? is er vandaag een feestdag in Thailand? gewoonlijk moet jij toch den dinsdag werken en ben jij vrij op zondags!
In iedergeval,hoor je niet meer klagen over je verkoudheid,dus veronderstel ik dat je genezen ben.lol2
Feestdag of niet, ik moet gewoon werken Georges ! Maar had gewoon ff vrije dag opgenomen…moet er toch nog 14 (nu nog 13…) opmaken dit jaar…
heb die pb ook gehad, heb ook gelezen dat diverse vrijwilligers organisaties, voorlichting gaan geven over vrijwilligers werk in thailand waarvoor je dan uiteraard geen werkvergunning nodig hebt.
maar ja wat kan jou het als redactie van van wereldwijzer schelen dat mensen in problemen kunnen komen.
tja en dat terwijl dit toch een website is om de juiste informatie te verkrijgen :tear:
zo nu eerst maar eens gaan kijken wat het nederlands elftal in helsinki allemaal gaat laten zien
maar kennelijk als je een sponsor bent dan mag je allerlei onzin verkopen en als de forumleden daar dan wat van zeggen moeten die hun mond houden en wordt de reeds geplaatste juiste info verwijderd. Vervolgens maak je als redactie een sticky voor de sponsor en die sluit je dan gelijk zodat er geen commentaar meer op kan komen.
doet me aan een bepaald woord denken kan er alleen ff niet opkomen