Vrienden ik kruip mijn bed in,moet morgen al vroeg op(5:55am)
Nog een goede nachtrust toegewenst,ff nog zeggen dat Belgie met 1-0 gewonnen heeft van de USA.
Hmmm weinig volk aan den toog goedemorgend iedereen, voordat ik ga werken kom ik nog hier ff langs,heb juist een koffietje gemaakt om wakker te worden(niet veel uren geslapen)
0-2 dus de eindronde in Polen is in de knip!lol2
Ik verwonder mij hier ook heel erg over hoor het lijkt er inderdaad heel sterk op dat het ze totaal niet interesseert :mad: Lees het bij zoveel topics hier,ze laten het overkomen alsof het heel gemakkelijk is en dat voor de rest nergens over hoeven na te denken!
het is de vrijwilligerswerk industrie, gaat meer om geld verdienen dan echt de mensen willen helpen. De redactie hier werkt daar aan mee, ze ontvangen geld of diensten vd sponsoren. Op zich is dat geen probleem maar om dan maar alles toe te laten vind ik ronduit slecht en al helemaal om dan goedwillende leden die juiste info willen verstrekken monddood te maken.(zie geval projects abroad).
want zijn de thaise schoolkinderen echt geholpen bij een leraar engels(vraag me af of ze zelf goed engels spreken en schrijven) die ff 2 weken les komt geven en weer vertrekt.
Ik denk vaak,het gaat meer om het eigen goede gevoel dan dat ze daadwerkelijk nadenken of het inderdaad wel goed is voor de kinderen. Dat wil niet zeggen dat dit voor iedereen opgaat hoor maar wel voor een heleboel!
Het probleem (in mijn ogen) is dat wij als het goed georganiseerde,goed opgeleide vrije westen etc. ( bla bla bla bla) veel te vaak denken dat iedereen op ons zit te wachten.
is ook vaak denk ik van dat men kan zeggen ik heb ook wat goeds gedaan en het zo verkopen aan hun omgeving dat ze een tijd gaan reizen.
wat jij zegt klopt denk ik helemaal ze doen het voor hun eigen gevoel en daar spelen die “vrijwilligersorganisaties” handig op in en WW werkt er aan mee.:mad:
vrienden ik zie dat het een rustig avondje aan de toog is geweest ik ga nu lekker naar mijn bedje toe, ik moet morgen weer om 5 uur uit bed :mad:,weltrusten allemaal :slapen:
Slaap lekker, ik heb morgen een dagje vrij…
iedereen is Thais aan het studerenlol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
Ik kruip ook mijne tram in,heb wel morgen zoals Jan een dagje vrij,maar ik moet al vroeg op(Ikea winkel een keuken gaan kiezen),heb alles opgemeten en opgeslagen op de server van Ikea zodat ik juist nog de kleur van de kasten en het gasfornuis moet kiezen.
Tot morgen avond iedereen en zoete dromen over …
Ja en dat valt mij tegen van WW het forum :beef: en wij zijn er om mensen te helpen en niet om er flink aan te verdienen. Het verdienen is niet erg maar wees wel eerlijk en ‘‘vergeet’’ niet belangrijke dingen als een werk visum…
Maar goed zal nooit veranderen denk ik dus laten we het maar zo
Het is al weer donderdag alweer bijna weekend!! Las net dat er 17 en 18 een pasar malam is in Alkmaar ga toch maar weer eens kijken denk ik :cheer:
het excuus zal wel zijn door die sponsoren hebben jullie een gratis forum, met niet helemaal eerlijke info maar dat is een klein detail.:wereld:
veel plezier het weekend
Exotische liefde ???,
Ik ken dit niet uitgezonden op de brt ofzo?
dit is uitgezonden op een comerciele zender in belgie
hier een link naar grenzeloos verliefd een nederlandse vrouw wordt verliefd op een thaiase man en gaat nu in chiang mai wonen
http://www.net5.nl/web/show/id=1676414/langid=43/media=303778/page=1
ff kijken onder het eten ![]()
:chin:Is wel lastig mee nemen naar Thailand een complete keukenlol2lol2lol2
is er ook een deel 2 van dat excotische liefde ergens te zien
Was pas gisterenavond.