Veel plezier en doe m’n broer en kleine neefje de groeten als je ze tegenkomt !
Helaas het is op een 1-1 blijven steken,bye bye europees kampioenschap!
De turken hebben ook geluk gehad,in de 97min maakten ze 2-1 tegen Kazachstan.
wil niet de leeraar uithangen ; daarvoor is mijn kennis van de Thaise taal nog te beperkt , 'k wou alleen maar een beetje helpen zoals anderen ook wel al eens doen ( zie verbetering voor Jelle <khob khoen mai> wordt <khob khoen maak> dit was geen verbetering door mij aangebracht )
maar als de moderator het goed vindt wil ik af en toe wel eens wat zinnetjes posten .
.
Zolang dat het hier aan den toog is heb ik geen bezwaar.
Moest je toch van plan zijn om buiten de “toogtopic” thaise woordjes te plaatsen gelieve dit te doen in een nieuwe topic!
groetjes:georges.:chin:
ik denk dat ik ze niet ben tegengekomen maar mischien hebben zij mij wel herkend ik had dat oranje shirtje aan lol2lol2
ach georges 1-1 schrijf je bijna het zelfde als 11-0 :cheer: belgie is nog niet uitgeschakeld al zal het wel heel moeilijk worden om 2e te worden in de poule en dan nog een play off wedstrijd te gaan winnen
ik persoonlijk zal het wel leuk vinden om een topic thaise taal te hebben hier op het thailand forum, elk woord wat je leert is toch weer mee genomen
thailand heeft het trouwens ook niet slecht gedaan met voetbal van avond ze hebben in australie met 2-1 verloren door een laat doelpunt van Alex Brosque in de 86e minuut
Ja, daar hoorde ik ze wel over ! Maar dat was jij dus ! Grappig !
Pffff…wat is het saai en stil hier zeg…
zie net dat nederland nipt heeft gewonnen vh altijd lastige san marino
:chin:Goeie morgen ik loop ook maar even binnen lekker thais ontbijtje en dan kan ik gaan genieten van het mooie weer hier in Nederland:zon02:
:idea:
grappig ik heb mezelf vandaag verwend op een uitgebreid engels ontbijt.
hoe zag jou thais ontbijt eruit
Hoog tijd dat ik eens naar Koh Pha Ngan kom zo te lezen…
Mijn ontbijt was een fles melk en een bruin broodje jam ![]()
@dave dat engels ontbijt gebeurt niet vaak hoor meestal is het een noodle soup, geen mama.
Vandaag en morgen geen vrouw zit bij schoonmoeder en ik had geen zin om mee te gaan en dus ik een duur ontbijt, 250 baht ontbijt ik normaal een week voor .
Als de vrouw van huis is, danst Baco op tafel ![]()
Ja was een hele lastige pot voetbal om te spelen hoor,had heel weinig gescheeld of ze hadden nog verloren ook lol2lol2
Is inderdaad een leuk idee,is alleen wel lastig aangezien je de toonhoogte niet weet en dan kan je soms hele rare dingen zeggen lol2lol2