Thailand zever-topic: Aan den toog

pai tam naan =ik ga het lang doen :slywink:
pai tam ngaan =ik ga werken

schitterend artikel hoor !!!
heb nu al hard gelachen zonder het te zien lol2
wie zijn ze , wat drijft hen …

heb de link bezocht die Frank heeft geplaatst,ook ik stel mijn eigen de vraag,waar zijn we in godsnaam mee bezig.
Ik zal zeker niet naar dat programma kijken,kan beter mijne tijd besteden aan andere nuttige dingen,zoals chatten hier met mijn vrienden op het Thailandforum!lol2

Doe mij een lol zeg >>>

no money , no honey …

phom tja pai tam ngaan naan (ik zal lang moeten werken)lol2lol2lol2lol2lol2

vandaag , na 6 weken wachten mijn Thai wielershirt ontvangen .
ik rij ze ginder nu allemaal uit mijn wiel:beef:

goedemorgen iedereen, het wordt hier weer een heerlijk dagje met temperaturen rond de 25 graden en vollop zon :zon02:, het lijkt wel zomer lol2

bij mij werkt het plaatje niet

nog eens proberen nu met jpeg ipv png

ziet er mooi uit hoor, zien we dit shirt volgend jaar terug in de tour de france? :cheer:

mss één rit en dan geel hé !!!:thumbsup:

dus alleen een paar kilometer in de proloog lol2

Hoi vrienden kom ff piepen,moet straks naar het ziekenhuis voor een check up en morgen moet ik naar de Ikea voor een nieuwe keuken.(druk druk druk)

dan komt de drukte toch pas na morgen als je de nieuwe keuken moet gaan plaatsen :cheer: en als je dat gedaan hebt om uit te zoeken waar de onderdelen die je over hebt thuis horen lol2

Nu ikzelf ben geen handige harry,dirk! ik laat hem plaatsen.
Maar er komt veel bij kijken,de maten moeten kloppen,ook moet er een stuk vloer worden afgebroken.

ja ik weet het, het is altijd veel werk als je iets wil verbouwen thuis. zelf heb ik het geluk dat ik de meeste dingen toch zelf kan (ik soldeer alleen geen gas leidingen)

ik wist al dat je geen handige harry was maar had toch wel verwacht dat je een handige georges zou zijn lol2

Ik zou zeggen op een topic en onderwijs daar diegene die interesse heeft dagelijks een paar zinnetje’s er op en…

Ik heb andere capaciteiten Dirk,maar ik loop daar niet mee te koop,als je weet wat ik bedoel?lol2lol2

ook ik los graag k*t klusjes op georgeslol2lol2lol2

Wat wil je er mee zeggen K*t,is de * de 21 stigste letter van het alfabet?lol2lol2
ff serieus,straks spelen de Belgen op Azerbijdjan zit er een overwinning in Dirk?
Ze spelen om 18pm op de openbare omroep(canvas)

als ik me niet vergis hebben ze thuis ruim gewonnen (4-1) dus zou je zeggen dat het ook daar moet kunnen, waarschijnlijk zal Azerbijdjan met veel mensen voor de eigen goal spelen dus een snelle goal zou welkom zijn

moet zelf straks naar eindhoven voor nederland - san marino