Thailand zever-topic: Aan den toog

nee een belg die zelf geen internet heeft vroeg het.

wat een verhaal joh, wou dat ik het kon zien lijkt me wel humor.

Net een geweldig nat pak gehaald met de Tuk Tuk vanaf MBK naar Sukhumvit 4 terwijl er onderweg weer de giga regenbui losbarst lol2lol2lol2.

Hier hoost het inmiddels ook weer…
Leuk bij het Grand Palace, Jan ?

Ja was leuk & druk & warm :zon02: keer hier altijd zo om het jaar weer eens terug altijd mooi om te zien.

hier geen regen te bekennen:zon02::vak02:

ook hier geen regen te bekennen :zon02:lol2

Hier ook droog :cheer:

@Dave is toch lekker joh zo’n frisse bui in dat altijd maar warme Bangkok lol2

Heb er ook geen problemen mee hoor, maar waarom begint die regen ALTIJD vlak voordat ik naar huis ga en nog langs de markt of 7/11 moet om eten te halen !!! Vanavond slecht doen…pizza’tje besteld :wink:

Haha is een teken van boven joh! Ze weten daar boven dat je het zeer moeilijk hebt met de Thaise temperaturen als Hollander dus willen ze je graag helpen :D:D:D:D:D. Ik denk dat het pas over gaat als je stopt met klagen over het Thaise weer dan weten ze dat je volledig bent ingeburgerd lol2lol2

Voor ons is het vanavond ook pizza (of lasagne) 1 x in de week eten we eens wat anders als Thais van mij hoeft dat niet maar Keth wil ook wel eens wat anders haha

Ikzelf voel mij in mijn element met hoge temperaturen,mag gerust 40°, graden.
Ik ben een zomermens,kan niet tegen koude temperaturen laat staan sneeuw!
Zo had ik vroeger met een tombola eens een winterreisje gewonnen naar Oostenrijk(1week)zag er erg tegenop,heb iemand anders in mijn plaats gelukkig gemaakt!
Ben daarjuist nog naar ā€œden Aldiā€ geweest,heb voor vanavond een thais vispanneke op mijn bord!

Jan ga je 3 september terug naar Nederland?
Dave wat zijn je plannen voor den zondag,ff gaan shoppen of lekker gaan zwemmen bij je vriend?

Jan is aan z’n afscheidstournee door BKK bezig…

Ik heb nog geen plannen voor zondag…zou dit weekend eigenlijk ff weggaan, maar aangezien ik al bijna een week loop te hoesten is dat ff uitgesteld. Mss deze zondag thuis, volgende week ff op pad…ga binnenkort ook nog keertje fietsen door BKK…

Yep wordt morgenavond om 23.00 uur opgehaald door de taxi en dan Pai pratet Holland >>>.

Spijtig dit te horen Jan,tsja aan alle mooie dingen komt een eind aan.(nog veel sterkte toegewenst!!)
@Dave:ligt het aan je airco dat je verkouden bent?In iedergeval verzorg je goed man,hete thee drinken doet wonderen zeg men altijd!

pratet holland sanuk mai

Pratet Holland mai sanuk, pratet Thai sanuk mak :cheer:

dan mai pai

Pai tam naan…No Money No Honey lol2

Exotische liefde VT4 recensie
http://knackfocus.rnews.be/nl/entertainment/tv/testbeeld/recensie-exotische-liefde/article-1195093099037.htm