Een avond om in te lijsten :cheer::cheer::cheer: en jij ook bedankt natuurlijk :beef:
Hoi Jan,hebben jullie naar een Cabaret show gaan kijken?
aangezien Jelle 2 maanden in thailand zit vraag ik me af wie er nu eigenlijk dienst heeft hier, of is het de bedoeling dat iedereen hier zich zelf bedient en de consumpties op Jelle zân rekening schrijft? lol2
Degene met de meeste âpoenâ die staat achter den toog,en dat ben jij Dirk!lol2
ok dan zal ik achter den toog gaan staan want als echte hollander weet ik dat dit de meest voordelige plaats is, lekker eten en drinken op kosten van den toog lol2
Hoi George,
Nee we zijn naar de Tawandang geweest buiten hun gevarieerd programma van live muziek Thais & westers en allerlei andere opvoeringen 'illusie etc, was er ook een concert van een Thaise band, normaal gratis entree alleen gisteren 200 Thb verder goed eten en bier en vooral gezellig :cheer::cheer::cheer:.
Vrijwel alleen Thaiâs aanwezig met Dave & ik vermoed nog 1 of 2 Farang gezien dus lekker local.
Echt niets voor mij Jan,alleen het lawaai al!
Het kan daar wel gezellig zijn,alsook lekker eten maar niet echt mijn ding.(ben een rustige persoon)
Maar Bangkok heeft vele goede nachtbars met allelei verschillende muziekstijlen(we zullen er wel uitkomen,als het zover is)
Hey iedereen,
Goed aangekomen, vlotte reis gehad. We zijn zo blij eindelijk weer in Bkk te zijn. Zowel de mensen uit onze guesthouse als ons vaste noedel-ontbijtstek en onze vaste koffiebar herkenden ons nog en zijn blij ons terug te zien! We zitten hier nu ons koffietje te drinken op Sri Ayuthaya en gaan straks eten in onze Bkk-favorite: Shote shitr.
Tof, onze vriend van de koffiebar offreerde ons zonet zijn Macbook om onze mails te checken, dus here I am!
Veel groetjes uit het (op dit moment) zonnige Bangkok!:dag:
Thailand en lawaai, George toch in de gemiddelde shoppingmall/supermarkt wordt je al ting tong van alles door elkaar heen lol2.
Goed om te horen dat de reis voorspoedig is verlopen, en ja dat thaise welkom⊠nu snappen jullie ook waarom het thuis komen is als je er niet voor de eerste keer komt, nog veel plezier verder :dag:
een vraagje aan onze belgische vrienden, er is kennelijk op een zender een serie begonnen over mannen die hun buitenlandse liefde naar belgië halen. Valt dit ergens op internet terug te zien?
Welkom in âmy hometownâ
!
Het was idd errug zonnig vandaagâŠen het was weer een van de heeeeeel erg hete dagen. Maar inmiddels wordt het hier weer donker en betrekt het weer. Niet zo heel raar, want Dave is zo weer klaar met werken en dan kan je de klok erop gelijk zetten dat het gaat regenenâŠgrrrrrrâŠ
Heerlijk juist, wat gezelligheid, muziek en mensen om me heen ! En het is altijd leuk om op plaatsen te komen waar vrijwel geen farang te zien is !
Deze tent ga ik zeker onthoudenâŠ
Heb je plannen om met je vrouw naar Belgie te verkassen Baco ?
Dave je klinkt nog steeds als een echte hollander nog steeds klagen over het weer en dat terwijl je in thailand woont, of is dit punt nog niet voorbij gekomen bij je inburgerings cursus lol2lol2
goede morgend,Dave!!nog 50minuten en dan geef jij er de brui aan(17pm)nog plannen voor het weekend?
Baco:het is het eerste dat ik van dit programma hoor,zou het niet weten waar ze het uitzenden op de vlaamse tv.misschien te bekijken op "BBN"gewoonlijk geven ze daar Belgische&nederlandse programmaâs op zoals,thuis,nieuws van bijde zenders etcâŠsorry kan je er daar niet bij helpen!
Gisteren was het de eerste maal op TV 4.'Mijn Thaise vriendin is een man' (Antwerpen) | Het Nieuwsblad
:chin:
Weet jij waarom Dave klaagt Dirk?..denk dat zijn âhemaworstenâ op zijn!lol2lol2
Jullie hebben makkelijk praten heâŠkomen hier een beetje vakantie vieren en als jullie het warm krijgen, duiken jullie gewoon het zwembad inâŠbiertje erbij⊠Als het mij ff te warm wordt als ik buiten loop, kan ik alleen maar ff de 7/11 opzoeken voor wat verkoeling ![]()
Ha zo op VT4(de comerciele zender)mooi om te weten Frank!