Thailand zever-topic: Aan den toog

Heb altijd al geweten dat Dave,een aardige man is in de omgang met de mensen!Hij staat altijd als eerste in de rij om te trakteren!lol2(dat beloofd,als ik hem ga ontmoeten,ben niet content met red label)lol2

Zal ergens aan het einde van September worden Shantiguru datum staat nog niet vast,moet eerst toestemming krijgen van mijn werkgever!

hoelang wil je gaan ?
zie hier bij Etihad dit :

Heb al prijzen gezien voor december met Etihad rond de 530euros,maar voor eind september tot ongeveer midden oktober vind ik de prijzen langs de hoge kant!
btw:ik zie je plaatje niet(er is iets misgelopen blijkbaar!)

dit is een simulatie dat ik maakte , vertrek eind september , return eind october 529€

Zal eens kijken op Joker.be
Shantiguru! bedankt voor je info!:dag:

dit is eentje eind september tot midden october

gewoon naar de site van Etihad zelf gaan http://www.etihadairways.com/sites/etihad/be/en/home/pages/home.aspx?cid=ppc_start

Prachtprijs, koopje noemen ze dat en prima maatschappij !

Mogen ze van mij doen in juli 55555555555555

tja …half juni rond de 700€ betaald en voor eind november kost me dit 827€ maar niet over nadenken en doen nu het kan !
besparen wel wat op het logement ; een goed bed , warme douche en nette kamer is voor mij voldoende . Om 7 uurtjes mijn ogen dicht te doen hoef ik geen luxe (vvor die luxe heb ik hier in Belgenland mijn optrekje) ; slaap meestal voor max. 800B in zéér comfortabele kamers ; wel geduldig rondshoppen !

Heb al naar de site gesurfd,hopelijk kan ik met mastercard het ticket betalen en niet met een visacard want dat heb ik niet!

denk niet dat dit zal lukken …

Als ik ff vlug kijk denk ik dat deze prijzen geldig zijn als je boekt voor 12 september ; dus snel zijn !

Heb je geen vrienden of familie die kunnen betalen met visa ?
Moet je wel bij de incheck een verklaring hebben dat zij het ticket betaald hebben voor jou met een copie vd kaart en liefst ook een copie van hun paspoort (heb dit vorig jaar ook geregeld voor familie die geen visa hadden ; geen probleem )

Dit moet je ook kunnen boeken in een reiskantoor mits een kleine administratiekost.
Vraag het eens Georges.

Klopt.

oeps…te snel geweest ; master card zal wel kunnen , dacht te lezen “maestro card”

heb je problemen bij de boeking mag je het altijd hier bij komen doen .

denk niet dat dit kan :

nog een tip ; vlieg steeds met dezelfde maatschappij , zo spaar je miles en kan je af en toe voor een mini prijsje naar BKK .
Vorig jaar voor 180€ een maandje weggeweest .
Mijn teller staat ondertussen nu op 92000 miles =gratis(uitgezonderd de taxen) Brussel BKK en heb ik nog wat over …Dit wel dankzij een family Membership en de familie is zo vriendelijk mij de miles te schenken in ruil voor een goede planning:kus:

Je hebt gelijk.:chin:

zelfs als ik geen gelijk heb !!!lol2lol2lol2lol2lol2

Ik ben getrakteerd :smiley:

Jan, was een topavondje…eten was heerlijk, bier was uitstekend en een mooie show…
Je wilt alleen niet weten hoe ik me nu voel…lichamelijk wel aanwezig…geestelijk niet helemaal… Het wordt een lange, lange dag…
Bedankt voor de topavond Jan !!