Thailand zever-topic: Aan den toog

Hele fijne vakantie Jelle!! Geniet er maar lekker van

[QUOTE=davenuman;767994

Het was overigens leuk om jullie allemaal gekend te hebben…of jullie na vandaag nog van mij horen weet ik niet… Word vanavond opgehaald door ene somtampoepala…dus maar afwachten of ik nog wel thuis kom…[/QUOTE]

Haha nou dat zal me een feestje worden daar :cheer::cheer::cheer::cheer:

Is onthouden :beef:

@ Jelle & Marie een hele mooie reis :vak01:en een rustige >>> vlucht toegewenst vanuit het pittoreske zuilichem :cheer:

lol2lol2 dat zal wel los lopen denk ik zo lol2lol2

Spijtig dat ik hier in Belgie zit momenteel,had graag Dave en Jan in het echt willen zien en natuurlijk ook de andere Thailandgangers.lol2

ach Georges als wij straks allemaal in thailand wonen kan jij als je weer vakantie/verlof hebt ons allemaal op komen zoeken lol2

Vergeet dan wel je beste glimlach te tonen Dirk!lol2(zie filmpje!)<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“gss3pzCSLGE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

[quote=“georgessiam, post:11128, topic:69058”]

Vergeet dan wel je beste glimlach te tonen Dirk!lol2

lol2lol2
moet ik dat wel of niet vergeten Georges lol2lol2

Thuis komen we allemaal de ophaalservice is al geregeld om 00.30, het hangt er alleen vanaf in welke staat maar dat wordt een knal avond :beef:

Maak er nog een gezellige avond van Jan!!:dag:

1 like

Hmmmm…wordt het een hangover morgen op werk ???

Denk dat ik m’n alarm alvast maar ff verander…van 6:15 naar 8:00…voordat ik het vergeet…

Heb jezelf in de hand hoor ipv Johnny Walker soda kun je ook alleen soda drinken lol2:cheer:

Hangover 2 morgen op je werk?? wow dat wordt dan weer een gezellig dagje lol2lol2

Allé, daar gaan we dan!:cheer::cheer::cheer:

De volgende keer dat ik jullie schrijf zal 't onder de Bangkokiaanse hemel zijn…

:vak01::vak01::vak01::vak01::vak01::vak01::vak01::vak01::vak01:

Groetjes,

Jelle

Doeiiiiiiiiii:dag:

Tsja Jelle is vertrokken,ik was daarjuist nog op joker.be aan het kijken voor een goedkoop vliegticket naar LOS.schommelt allemaal rond de 720euro’s.

Het was wat ons bereft een top avond :cheer::cheer::cheer: nice 2 meet you Dave…

vertrekdatum en return ?