Thailand zever-topic: Aan den toog

Ok Frank, ik check het wel even uit als ik daar ben… Tnx!:chin:

Jelle, goei reis he,amuseer je maar a volente:vak02:

JA! Vandaag is het zover!

Nog de laatste zaken in de rugzak steken en de laatste songs op de mp3 zetten. En dan straks om 14.30 richting Brussel om te >>>:cheer: op naar Azië!!!:vak01::vak01::vak01:

Alvast weer bedankt voor de vele tips iedereen!

Groetjes,

Jelle

โชคดี-chookdie !!!

Goede reis Jelle & Marie :cheer:>>>

Khop khun mai khrab!:chin:

Nou je treft het met het weer Jelle,het wordt een stralige dag!
Tracht zoveel mogelijk te genieten van je vakantie en als je eens wat tijd hebt,dan moet je maar eens een update geven waar je zoal allemaal bent naar toe geweest!
Oja,bij gelegenheid,vergeet niet “Masser man Kai” te eten!
nog een goede reis voor jou en Marie!
georges.

Haha, Georges toch… Ik maak al jaren m’n eigen massaman curry! :wink:
En dat eet ik daar zeker ook wel van tijd tot tijd:dag:

Hier smaakt ie vast vele malen beter :wink:

Goede vlucht voor jullie vanmiddag !

Het was overigens leuk om jullie allemaal gekend te hebben…of jullie na vandaag nog van mij horen weet ik niet… Word vanavond opgehaald door ene somtampoepala…dus maar afwachten of ik nog wel thuis kom…

lol2lol2lol2

mai -> mak :wink:

Oei, ja je hebt gelijk (ben het zo gewoon van in Thailand ‘Mai Phet’ te moeten zeggen…)

Dat zijn 2 woordjes die ik ook nog zeer regelmatig gebruik :wink:

Vertrek zo rond 16.00 uur richting Rom Klao waarschijnlijk wel een uur onderweg, komt dit gelegen Dave!!!

1600 uur vertrek je al ? Ja, denk dat je zo’n 45 min - 1 uur onderweg bent… Dan ga ik hier om 1600 ook weg…10 minuutjes lopen naar huis en ff snel onder de douche…dan moet ik het redden…

dat wordt weeral lekker smullen van die heerlijke “hema worsten”!lol2

Dave ik heb mij even verdiept in de tijd maar wij pakken de taxi om 17.00 uur want anders is het idd wel errug vroeg…

en als je bv somtam besteld kan je beter aangeven hoeveel pepertjes er in mogen "sai sohng(saam, sie…) met khrap " dan ben je zeker over de hoeveelheid vuur dat ze er in smijten lol2 want voor de ene Thai zijn 2 stuks “mai phet maak” en voor de andere zijn 10 stuks “juist op smaak”

Zeg altijd maar gewoon ‘phrik neung khrap’ en dan begrijpen ze het gelukkig wel :smiley:

Oke, ik ga met een half uurtje naar huis…mocht je het vergeten zijn, Soi 36…