Deze twee was ik nog vergeten :
Slice en Nothing to Lose beide leuke films!
Deze twee was ik nog vergeten :
Slice en Nothing to Lose beide leuke films!
gisteren weeral schitterend weer in Antwerpen :mad: namiddag naar de cultuurmarkt ; kletsnat . Terug thuis dan maar naar de Vuelta kijken alhoewel ik liever zelf op de fiets had gezeten ; na 2 glaasjes wijn kletsen mijn ogen toe en mis ik de helft van de wedstrijd maar als ik wakker word zie ik dit ; toch nog een mooie dag !
Mooie foto’s shantiguru!
Tsja hier in het noorden van Antwerpen begint het ook weeral te regenen,was van plan om de gazon af te rijden.
Jelle als ik je niet meer zie voor je vertrek,nog een prettige en leerrijke reis toegewenst!
Mooie foto’s hoor shantiguru!
Is bijna hetzelfde als bij mij Dirk alleen was het bij mij met frisse tegen zin lol2lol2lol2lol2
haha dan had ik eigenlijk moeten zeggen "met frisse moeT"lol2lol2
dan heb je de mooiste helft van de wedstrijd gemist de helft waar onze nederlander bouke mollema de leiding in het algemeen klassement kreeg, al zou hij hem vandaag wel weer moeten inleveren en een paar plaatsen zakken toch altijd leuk om een nederlander aan de leiding te zien, en na vandaag mischien wel J v d Broeck
@ Shantiguru het zijn inderdaad prachtige foto’s zoals ook Rik al terecht heeft gemeld
Thx Rik ! Ik zal binnenkort eens gaan kijken !
Op mijn website staan ook nog een aantal films die zich in Thailand afspelen of iets met Thailand te maken hebben:
http://www.reisdoorthailand.nl/algemene-informatie/films
Som tum is idd errug leuk. Heb hem nu geloof ik al 4x gezien…binnenkort maar weer eens kijken !
Hoi Dave,hoe was de zwempartij bij je vriend afgelopen,goed geamuseerd?
Ja, was erg gezellig. Prachtige condo heeft ie bij Saladaeng…kan ik alleen nog maar van dromen… Goed verzorgd ook door z’n vrouw wat snacks en eten betreft, dus prima dag gehad. Helaas gaat zo’n 1-daags weekend snel voorbij…
Het voornaamste je hebt een aangename dag gehad Dave!![]()
Moet nu dringend gaan eten(aardappelen met zalm in gente waterzooi)
Er staat zo links en rechts toch wel weer aardig wat water buiten de oevers van de rivieren te Thailand…
Jelle en Marieke geniet ervan !
Is Jelle wel te vertrouwen zo één maand zonder Marieke en al die schone Thais lady’s lol2 grapje Marieke !
Jelle heb je nog het telefoonnr van onze Thaise vrienden in geval van , je weet nooit anders via pm.
Tot binnen twee maand.
:chin:
heb hier > http://shantiguru.jalbum.net/THAILAND/index.html “enkele” foto’s geplaatst voor al diegene die met heimwee terugdenken aan de voorbije vakanties .
Onderverdeling is als volgt : landscapes-tempels-people-flowers en misc.
Ben zelf niet zo tevreden over de site , er moet beter zijn dat op Mac werkt en GRATIS is . Als iemand tips heeft voor MAC ???
Ben jij al terug in Bangkok Jan? hoe staat het met de Chao Phraya River in Bangkok,heb jij daar zicht op?
Ik zou eens moeten zoeken in m’n hotmail-inbox, maar ik denk dat ik dat telefoonnr. nog heb. Moest ik het nodig hebben en ik vind het niet laat ik je wel iets weten, Frank! Bedankt trouwens!:chin:
Hoi Jelle,hoe laat vertrek je vlieger morgen in Brussels airport?
19.10
Jelle,
Was het vergeten in de grote straat van de golden clock tower zijn de meeste local restaurants , lekker en goedkoop!
De beste noodle soup is niet waar we dachten , maar ben je daar ga dan terug richting golden clocktower , grote straat: links ( niet oversteken )en enkele stappen verder is het en even goedkoop !
Godverd het komt nu allemaal terug boven , miljaar toch ezel die ik ben !:dag: