Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:George hoe gaat het nu met je gezondheid goed herstellend hoop ik
en ga je nog in september naar Thailand?>>>

Er zou een vrij recente
Thaise horrorfilm moeten uit zijn over een eigenares van een streetfood-stalletje die mensen afmaakt en verwerkt in haar Phad Thai en somtammekes… Misschien iets voor jou, Georges?lol2

Pffff… Begint hier alweer te regenen en het is ronduit fris buiten. Laat dinsdag maar vlug hier zijn.

:chin:morgen de zondag is alweer gestart hoop dat het mee valt met de regen vandaag .:dag:

Goeiemorgen iedereen!

Straks naar Zeeuws Vlaanderen, mosselen eten in Philippine. Familiefeest (mijn oma woont in Terneuzen). Alweer veel te lang geleden dat ik haar gezien heb…

Ik kom ook ff piepen aan den toog,vandaag een drukke dag oa:een korf zetten voor de bladeren van het straat,nog wat voegwerk(huis)en nog een pak emails verzenden nadien.
Jelle laat de mosselen je smaken,ikzelf lust ook graag mosselen maar dan op natuurlijke wijze(prei,ajuin)

:chin:Geen nacht merry gehad naar al die horror films?:dag:

Neen Fransjes! moet er nog zo’n 6 films zien,het was een actie van een videowinkel(7huren voor 7 dagen voor 7euro)
Nog een prettige zondag Fransjes!!

:chin:Dit is niet mijn smaak horror ik zie liever wat aktie films hoor zo juist een tussen stand 4-1 voor Psv tegen Excelsior

Lens scoort nu 5-1

en toivonen nu 6-1

:chin: 6-1 niet slecht met de Belg mertens zie ik wel weer kansen voor de titel met PSV ik zie weer plezier bij PSV dat is lang geleden hoop dat ze dit ook vol houden tegen de groote clubs:cheer:

Lens is dat geen Franse ploeg?lol2lol2

goede morgen iedereen, vandaag weer met frisse moed er tegenaan
@Jelle je hebt nog 1 dag om je te bedenken dus als je toch liever hier blijft dan zal ik me wel op offeren en in jou plaats gaan :cheer:

Heb ik gezien hoor (lang leve de downloads haha) is echt de moeite waard!! Lekker spannend :dag:

Wat is de naam van deze film ?

Lief om te weten dat je met me in zit, Dirk :wink: lol2

Tjah, nog één dag, dat betekent vanavond geen slaap. Ik heb altijd last van pré-reiskriebels…

hallo jelle
ik wens jouw en je vriendin een geweldige reis in het mooie thailand.Geniet en als je tyd hebt, hou de thuisblijvers een beetje op de hoogte.
Groet

Bedankt Bangkoklover! Genieten zullen we zeker.:chin:

En als ik online ga, kom ik zeker even bij jullie binnenspringen voor een snelle update. Prepareer jullie maar al weer voor een rist foto’s zoals vorig jaar :wink:

Meat Grinder :smiley:

ook leuk zijn bv:

Videoclip
SomTum
Muay Thai Dunk (fireball)
Muay Thai Chaiya
Yamada The Samurai of Ayothaya

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

**
**