een lekker hapje erbij is altijd welkom
Hey Jenny, da’s al even geleden!
Ik ga niet naar die Azië-dag, mits ik dinsdag vertrek voor 2 Azië-maanden…lol2
Ik zet alvast even een somtammeke op den toog.

Ja, dat land Bali… lol2 Heb je daar een visum voor nodig? ![]()
En ik wil ook wel zo’n sangsom-coke. Met een twistje limoen graag…:chin:
ik dacht dat jij nog dienst had tot dinsdag
Allee Dirk, omdat gij 't zijt…
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50274_109881335906_7247248_n.jpg
:chin:
Ik hou het liever bij Hong ton puur lol2lol2lol2
Dag iedereen !!!
Yo de Frank!:dag: Hoe is 't met de bloemekes?
Ik hoor het wel!
Ik heb bewondering voor de redactie. Ik vind het knap dat mensen met zo weinig kennis een reisforum kunnen runnen. lol2
Jelle, goede vakantie! Ik moet door tot de kerst, en dan heb ik pas vrij.
mij zullen ze daar niet zien(je weet wel waarom Jenny)
In iedergeval ik hou je niet tegen om naar deze info middag tegaan!
In iedergeval nog veel suc6 met je nieuwe baan,zal wel loslopen!
groetjes:georges
Haha, Georges, daar heb je een punt. Kun je beter een eigen dag organiseren. Wanneer ga je weer naar Thailand?
Dat zal waarschijnlijk eind september begin oktober zijn.![]()
Jelle met welke vliegmaatschappij gaat jij dinsdag naar Thailand?(ben het vergeten voor de zoveelste keer!)
eerst met Brittish Airways naar Londen en van daaruit naar Bkk met Qantas.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“KNxPB58RUEo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“msAlVMj_bFU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Speciaal voor de Jelle!! Brussels to London with Brittish airways,En aankomst in Bangkok met Qantas!!
Het is weer rustig aan de toog…iedereen zeker in bed… Hier net wakker en eerst ff gekeken wat Ajax gedaan heeft, was te laat gisteravond om voor op te blijven, maar een mooie 4-1 overwinning…
Vandaag laatste werkdagje, dan mijn 1-daagse weekend…joehoe !!! Lekker zwemmen morgen bij de condo van een vriend !
Beste Georges,
Ik hoop dat je niet al teveel getreurd hebt om het verlies van je landgenoten tegen Nederland. 4-2 is toch niet erg slecht van Belgie en jullie zitten wel bij de eerste 4 landen van Europa, wat ik op zich al een knappe prestatie vind !
Hoi zwemkampioen,je hebt groot gelijk om wat enkele baantjes te trekken in het zwembad!wel zien dat je je zwemriempjes niet vergeet aan te doen!lol2lol2
Tsja de hockeyploeg,als je weet dat er enkele jaren geleden nog geen ploeg was om deel te nemen aan toernooien,en als je nu ziet hoe ver ze nu geraakt zijn,misschien in de toekomst kans voor medailles in het Olympisch toernooi,wie weet?
Just het zelfde met de korfbal ploeg,zijn de hollanders veel sterker dan de Belgen,maar er is nu een nieuwe lichting op komst(met talent)
In iedergeval nog veel zwemplezier morgen Dave!en vergeet niet af en toe van je Singhaatje te drinken!!!lol2
:chin:Eindelijk weekend langedag gisteren nu lekker uitblazen :slapen:
maak er maar weer een fijn weekend van is zo voor bij .
Hoi Fransjes,
Tsja vandaag zal ik ook niet veel doen,straks nog ff naar de videowinkel om enkele horrorfilms te huren en dat was het dan!:chin: