<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“IIWTm41AANk” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Had dit gezien Dirk,maar ik wachte op jou om deze te plaatsen,vecht het maar uit met den Dave!ha ha ha !!
Misschien nog een filmpje ,met “hagelslag” plaatsen Dirk?ha ha ha !
Hoop dat ik nog welkom ben bij Dave,als ik hem één van de weken ontmoet?
ach sinds Dave in bangkok woont is het een echte bhoedist geworden dus hij zal zeker niet boos worden
Hmmmmm…mijn wraak zal zoet zijn…
dit klinkt alsof nu de eerste 2 biertjes op mijn koste komen te staan :cheer:
Zou maar een dikke portefuille meenemen als ik van u was Dirk!lol2
Jongens,moet nu gaan,het eten roept me!:dag:
Georges, net weer spammailtje binnen tussen m’n ongewenste berichten…erg vreemd…
Een of andere vage website…yamila.id.au
http://yamila.id.au/templates_c/vdfdvd.htm
Komt van yahoo-mail…
Ken het niet(onbekend)weeral mijn password veranderen zeker?
Hee Dirk, weer blij om terug te zijn in het regen- en herfstachtige Nederland ??? Moet je eens kijken wat je allemaal mist nu ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“moUwpEoW2WI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Nee, denk dat dat blijkbaar weinig zin heeft. Ze komen toch in mijn spam terecht dus delete ze gewoon wel…
Hoe komt dat Dave,ikzelf heb vandaag nog geen post van Yahoo gekregen?
Nee, hoeft ook niet. Het is spam (ongewenste mail) die vanuit jouw naam verzonden wordt. Hoe het precies in z’n werk gaat, weet ik ook niet…daarvoor heb ik te weinig verstand van dat soort dingen…
wel Dave na een aantal bezoekjes aan “thaise kook scholen” in thailand kan ik intussen een aardige maaltijd bereiden alhier in het heerlijk koele nederland (hier geen hoge stroom rekeningen door oude airco)
maar heb zonet een heerlijke maaltijd genuttigd van gebakken aardappels met shoarma :beef:
Hoe lekker de maaltijden ook smaken, ze zijn nooit zo lekker als in Thailand zelf met het hele sfeertje erbij…
Geen hoge rekeningen van oude airco’s nee…wel hoge gasrekeningen van het koken en stoken ![]()
Ik heb net mosseltjes klaargemaakt op Thaise wijze: met kokosmelk, look, koriander, kefirlimoenblad, citroengras, chili, limoen en Thaise Basilicum… yumie!:cheer:
ik stook meestal hout in de openhaard wat ik gratis kan ophalen bij de plaatselijke aannemer dat scheelt behoorlijk zeker met het hollandse weer
maar ik zou de hemaworsten ook zo inruilen voor een lekkere pad thai op de straathoek en met wat geluk zal dit ook snel gebeuren en met die gedachten loop ik hier ook fluitend door de regen:cheer:
Hoi lieve mensen, de scholen zijn weer begonnen! Nu alweer een week gedraaid op m’n nieuwe school. Volgende week begin ik met m’n tweede baan.
Helaas weinig tijd dus om met jullie te babbelen - en ik heb m’n vakantiefoto’s ook nog niet uitgezocht. Gaat er iemand van jullie naar die ZO Azië dag? Ik heb zelf geen interesse in de presentaties (en als ik Kiki hoor praten over het LAND Bali dan komen nare herinneringen boven), maar als jullie er heen gaan wil ik wel naar den Haag komen voor een drankje.
doe trouwens iedereen maar wat te drinken ik zie dat ik de 11000e post hier aan den toog heb geplaatst, doe mij maar een sangsom met cola
Ik wil er een hapje eten bij. Ff koken, als er mensen zin hebben???
hallo Jenny, leuk je weer eens aan den toog te zien, het land Bali tja waar doet dat toch aan denken…
Ik heb zelf geen plannen om naar de ZO Azië dag te gaan maar om daar een drankje te gaan doen met meerdere mensen klinkt wel als een goed plan dus als er nog meer liefhebbers zijn dan zal ik er ook bij zijn