Thailand zever-topic: Aan den toog

Hoe kan dat? heb vandaag nog geen enkel email verstuurd op wwz?

dat is niet de bedoeling Georges ik zal als het allemaal lukt vanuit thailand ook gewoon hier op het thailand forum verschijnen

Dave ik heb mijn password veranderd!moet ik ff wachten om opnieuw mijn oude password in te voegen?
Mijn oude code gebruik ik voor alle doeleinden en is gemakkelijk te onthouden!

Georges, is niet je password voor WWZ
is je password van het e-mailprogramma (hotmail ??) dat je gebruikt. Mailtjes worden ook niet door jou verstuurd, gebeurt zonder dat je het zelf weet.

Nu had daarstraks al een paar berichtjes ontvangen van onbekenden,had het gedelete!
Nu vraag je me wat om mijn password te veranderen op hotmail(dat is heel ingewikkeld)zal het proberen ,maar kan niets beloven dat het enige resultaat opleverd!

Ingewikkeld ?? Hahaha, makkie Georges !
Maar maakt niet uit hoor, ik delete die spammailtjes toch altijd gelijk. Maar mss zijn er meer bekenden van je die ze ook ontvangen

Heb mijn password (hotmail)veranderd,hopelijk zouden de problemen nu (voor jou)moeten opgelost zijn Dave!

wat een Kilo Utrecht Tango weer zeg, ik dacht dat het nu zomer hoorde te zijn

Ben met één oog de voetbalwedstrijd:Benfica-Twente aan het volgen,stand na 52min 1-0 in het voordeel van Benfica:doelpunt gemaakt door de Belg**(Dave)** Axel Witsel.

On the way 2 Pattaya of Phathaya zoals de route aanduiding wisselend aangeeft .

goede morgen iedereen, @ Jelle alweer 1 dag dichterbij >>>

Hoi Dirk,morgend! Heb je gisteren de “tukkers” bezig gezien op tv,wat vond je er van?

ja heb gekeken, ze kregen duidelijk voetballes een terechte overwinning voor Benfica, die belg die twee x scoorden die Witsel is dat die speler die een paar jaar geleden z’n ongelofelijk gemene overtreding beging bij standard luik?

Dat klopt,het is een wispelturige speler,maar één met talent.

het is zeker een talentvolle speler, en daar heeft belgie er nu wel meer van vooral in offencief opzicht, al zal dit natuurlijk niet genoeg zijn om zich ten koste van nederland te plaatsen voor het wk in brazilie

Vandaag de loting toch ? Ben benieuwd

loting champions leage vandaag om 17:45 nederlandse tijd

Nu ik heb het al gezegd een jaar of 2 geleden hier op wwz,we hebben talentvolle spelers,maar slechte trainers.
Geef ons een trainer a la Van Gaal en we dingen mee voor de hoofdprijzen!
Tsja,Louwie de verguiste speler die nog bij “den Antwerp” heeft gespeeld.(in de jaren stillekes)

Genk in de pot met Ajax,6 punten verzekerd?lol2

Idd Georges, 6 punten voor Amsterdam :smiley: ! Jij snapt het !