als speler was het geen echte topper maar zeker wel een aardige speler, maar als trainer is hij een van de beste in de wereld alleen is hij natuurlijk niet de gemakkelijkste jongen uit de klas
hij heeft altijd gezegd dat hij nog eenmaal bondscoach van een land dat om de prijzen mee kan voetballen wil worden, dus als de bond in belgie gelooft dat ze om de prijzen kunnen meedoen dan zou ik hem bellen, al denk ik niet dat ze goed genoeg zijn om met de wereld/europesche top mee te doen, maar dat dacht ik voor het wk ook van uruguay dus wie weet
en dan nog het tchechische Pilzen erbij dan 12 punten in Amsterdam en 2 mooie wedstrijden om te bezoeken voor de fanatieke/alcoholische aanhang
Zou ze eerlijk gezegd niet onderschatten die tjechen,thuis met hun fanatieke aanhang kan het wel eens moeilijk worden voor den Ajax!
Schat ze eerlijk gezegd hoger in dan Genk.
ik onderschat niemand Georges deden ze dat in amsterdam ook maar eens wat minder dan hadden ze 2 punten meer gehaald in venlo bijvoorbeeld ik denk dat ajax trouwens in pot 3 zal zitten en genk en pilzen in pot 4 dus alletwee tegen krijgen zal waarschijnlijk niet gaan
ik had gelijk zie ik nu, hier de indeling van de āpottenā
POT 1: Manchester United, Barcelona, Chelsea, Bayern München, Arsenal, Real Madrid, FC Porto, Internazionale.
POT 2: AC Milan, Olympique Lyon, Shakhtar Donetsk, Valencia, Benfica, Villarreal, CSKA Moskou, Olympique Marseille.
POT 3: Zenit St. Petersburg, AJAX, Bayer Leverkusen, Olympiakos Piraeus, Manchester City, Lille, Basel, BATE Borisov.
POT 4: Borussia Dortmund, Napoli, Dinamo Zagreb, APOEL Nicosia, Trabzonspor, Racing Genk, Viktoria Plzen, Otelul Galati.
Tsja, Ajax kan errug zwaar lotenā¦Barcelona, AC Milan, Borussia Dortmundā¦dat zou erg zuur zijnā¦
tja het zouden mooie wedstijden kunnen zijn maar wel erg weinig kansā¦
Pot 1:Porto?( moeilijke tegenstrevers),pot 2:zou ik zeggen loten tegen Villarreal en pot 4:tsja Genk en de punten zijn binnen voor Ajax!
@:Dave:krijg je nog spam mail?
Uit pot 4 zou ik het liefst APOEL hebbenā¦
Georges, vandaag nog geen spammail van je ontvangen ![]()
APOEL Genk of racing Nicosia lol2lol2
Goed om te horen Dave!:D(betreffende spam mails)
Waarom uit pot 4 Apoel,voel je wat nattigheid als Ajax rc Genk treft in de loting?![]()
Jongens we zitten in de halve finale(hockey toernooi Duitsland)een hele prestatie(we zijn al rechtstreeks gequalificeerd voor de Olympische spelen.
Nu in de halve finales treffen we het āongenaakbare Nederlandā
ai ai dat zal het zelfde gaan aflopen als met de kwalificatie voor het wk voetbal in 2014 ⦠sorry belgie
Tsja, als Belgie een goede dag heeft met hockey, kunnen ze best winnen van NL. Normaal is Nederland sterker, maar je weet het nooit.
Goed dan Georges, juist vanwege onze Belgische vrienden hier op het forum hoop ik op een dubbele confrontatie tegen Genk !
Vergeet niet dat we bij hockey een stok in de handen hebben. En zoals Julius Caesar zoān tweeduizend jaar geleden al schreef in zijn befaamde āDe bello Gallicoā: āEen Belg met een stok is zeker geen hapklare brokāā¦lol2
Genk gaat zich nog versterken in de breedte,men heeft al verschillende spelers op het oog waaronder:Alderweireld en Jan Vertongen!lol2
Als Genk voor zowel Alderweireld als Vertonghen 12 miljoen neerlegt, mogen ze ze overnemenā¦
Ha, het komt hier weer eens met bakken uit de lucht na een paar regenloze dagen !
ok maar tegenwoordig hebben we scheidsrechters op het veld dat scheelt een hoop ik weet zeker dat zelf julius ceasar het hier mee eens zou zijn lol2
dan kunnen ze beter verhoeven nemen⦠pizza lol2lol2
Mooi dan kan je wat afkoelen!!lol2
Btw:ik zie op teletekst dat Genk ,in onderhandeling is met een nederlandse trainer!Ten Cate alsook Mario Been(Mario beton voor de vrienden)Zijn dat goede trainers?
Dan zit er maar ƩƩn ding op: eerst de scheids uitschakelenā¦lol2lol2lol2 Ik denk dat de Juul dit soort tactieken ook wel zou appreciĆ«renā¦lol2lol2lol2