Thailand zever-topic: Aan den toog

Da’s alweer een dineetje in Thailand bij, Georges…:cheer:

Dat zijn toch alweer 4 somtammetjes Georges !

:chin:Een bank garantie van 10 jaar in deze tijd? en hij geeft geen cent te makken knap als hij dat voor elkaar krijgt.:beef:

En toch zou ik eerder de man vertrouwen dan de bank… :wink:

:chin:Een goeie 130 bath is toch een maaltijd aan een van de vele stalletjes in Bangkok smakelijk:cheer:

:chin:Ja dat is wel zo maar je bent toch afhankelijk van die banken helaas.:mad:

Het mag best even vermeld worden…hoewel ik liever wereldkampioen was geworden, denk ik dat we trots mogen zijn op ons kleine landje…

Nederland officieel nummer één op ranglijst FIFA

Nederland staat vanaf woensdag officieel op de eerste plaats van de wereldranglijst van de FIFA. De mondiale bond heeft woensdagmorgen de officiële ranglijst, die in 1992 in het leven werd geroepen, vrijgegeven.

Ik heb altijd al gezegd dat de Nederlanders/vlamingen een wereldploeg hebben!lol2

ik heb een bedrijf wat krassen uit glas haalt doormiddel van polijsten onze meeste werkzaamheden zitten in de nieuwbouw van huizen en ondanks dat dit een ingestorte wereld is heb ik nu nog voor 2 man werk en als de markt weer aantrekt wat over een aantal jaren toch wel weer zal gaan gebeuren dan zou je voor een man of 5 werk kunnen hebben (dit had ik ook 4 jaar geleden) een bedrijf met zeer weinig kosten (1 man personeel en 2 bestel auto’s) en een leuke omzet

ik heb het er met mijn bank over gehad en die willen dit graag verstrekken aan een ieder die mijn bedrijf over wil nemen speciaal als het iemand is die al bekend is met het bedrijf en het werk, zij kennen mijn bedrijf ook en daar hebben ze voldoende vertrouwen in om dit te verstrekken
uiteraard weet ik niet hoeveel deze bankgarantie kost

:cheer::cheer: toch knap voor z’n klein land, ook al zal het niet lang gaan duren, toch hebben we 1e op de wereldranglijst gestaan:cheer::cheer:

sorry Georges maar volgens mij staat belgie ongeveer op de plaats van het aantal dagen dat ze nu al geen regering hebben, als het zo door gaat dan staan ze binnekort nog onder Tuvalu lol2lol2lol2

nee hoor antwerpen is maar een klein uurtje van af hier maar wil jij er mijn huis gelijk bij kopen dan??lol2

Ik zie Spanje wel van Liechtenstein verliezen…

Hmmm… tweede hands dus. Maak je dan wel een prijsje? lol2

hè toch ik dacht hier nog wel alles te kunnen slijten vandaag zodat ik in september al kan vertrekken lol2lol2

Dan zie ik je daar wel.:dag:lol2

wie weet … al zal september wel heel erg snel zijn

Je gaat ons toch niet in de steek laten hier op wwz hé Dirk?

Georges, ik denk dat je je password van je e-mail ff moet veranderen. Ik krijg regelmatig mailtjes van je binnen en dat is spam.
Ik heb het ook eerder gehad (dat anderen mailtjes van mij ontvingen met spam), ff password wijzigen en dan zou het opgelost moeten zijn…