Thailand zever-topic: Aan den toog

hmmmm… Gai Thod, heb ik een heel goed receptje en een super adresje voor in Bkk… Khao Tom Polo, op de hoek van Wireless Road en Soi Sanam Khli (Soi Polo). Zij serveren hun Gai Thod met gefrituurde look: zalig! Binnen een week zitten we er weer :wink:

sorry, toch maar niet en dat is niet omdat ik aan je kook kunsten twijfel

Ach, onderschatting komt bij elke ploeg wel eens voor…Ajax staat iig nog steeds boven Aazet en daar komt ook geen verandering meer in…(laat Aazet eerst maar eens Europees voetbal halen :D)
Ajax pakt gewoon 6 punten tegen Genk…daar ben ik niet bang voor…

Ach, met een beetje geluk doe ik binnenkort iets open in Thailand… (beetje heel veel geluk en twee maal de juiste lotto-cijfers)lol2lol2lol2 Kan je alsnog om de hoek bij mij komen eten.lol2

amai twee keer de juiste lotto-cijfers gij zijt nogal wat van plan in thailand dat een keer niet genoeg is

De Jellebowski-franchise hé Dirk… :wink:

en als ge de juiste cijfers niet hebt weet ik nog een leuk bedrijf ter overname… kan je jezelf over een jaar of 10/15 alsnog in thailand gaan vestigen

allee een grote bowlinghal dus lol2

Hahaha!!! Bowling & somtam, zou dat aanslaan bij de Thai, denk je?lol2

Ik vrees dat ik voor die overname ook wel even die cijfers zou moeten halen…:mad:

nee hoor ik heb een heel mooi huur/koop voorstel degene waar ik nu mee in gesprek ben is mijn werknemer en die heeft ook geen euro’s op de bank gewoon een goede huur prijs voor 10 jaar en daarna is het bedrijf van hem hij heeft alleen een bankgarantie nodig dat hij hoe dan ook 10 jaar lang mijn de huur over maakt elke maand

Mooie deal… waarom woon jij niet om de hoek? :wink: lol2

wel als jij de zaak overneemt kan je over 10 jaar altijd nog om de hoek komen wonen lol2lol2

Pffff… eerst tien jaar in Nederland gaan wonen? da’s wel een heel groot offer…:tear:

i know i know

Dit is een mooie deal! Wat voor soort bedrijf is dit Dirk?

Dirk, volgens mij ben je het kwijt aan Rik !

Ik had gisteren gespeeld en ik heb gewonnen met de euro millions!! Joepie!de som van 9.5euro,winst was3.5euro!

Gvd, zie net op google maps dat Zuilichem nog niet zo ver over de grens is…lol2

Alle mogelijkheden openhouden en bekijken om toch binnen 10 jaar in SiSaket mij voordeur te openen Dave :smiley: