:chin:Goede avond zie dat er velen heimwee krijgen naar Thailand ik zelf heb niet anders
George ga je nog in september?:vak02:
ja dit klopt heb ook info opgevraagd bij de belastingdienst (dit wordt mij nog opgestuurd) want daar zitten meestal de meeste addertjes zowel boven als onder het gras
maar heb het mijn accountant na gevraagd en volgens hem heb ik het nu allemaal goed op een rijtje maar het zal per persoon en situatie verschillen en er zullen zeker verschillen zijn tussen be en nl
Vrienden ik ga mijn bed opzoeken,tot morgen!
weltrusten Georges ik zie net dat racing genk door is naar de groepsfase van de champions leage ze winnen de penalty reeks door goed keepers werk (stop de eerte 2 penalty’s)
oef,goed ticket gevonden… nog 2 maandjes en ben weer weg. 598euro bij joker geboekt,vlieg met ethiad… happy happy,laat geboekt doordat n vriend niet zeker was of hem meekon ,maarzie t is weer in orde gekomem…
Tijd voor de Thaise lunch…nam-tok muu met sticky rice mmmmmmm.
En voor iedereen in NL: goeiemoggel !
Heb ook net lunch achter de rug gestoomde & gebakken makreel, kreeft, grote garnalen met knoflook en kau pad…iem iem nu weer op de weg richting Bkk.
Morgen…
morgen zal atijd 1 dag weg blijven dus beter vandaag je dromen leven, dan dromen over morgen :beef:
Goedemorgend Dave,bij mij zal het gewoon botterhamekes zijn met beleg!
Yes! we spelen nog eens in de grote europese competitie!Vrees eerlijk gezegd dat Genk niet al teveel "potten gaat breken"maar voor de ervaring op het hoogst schavot,is leuk meegenomen.
Vanavond Twente op verplaatsing naar Benfica,denk dat ze eraan zijn voor de moeite!
Doe Genk maar bij Ajax in de poule
!
Dank Dave!
Heeft Genk ook een makkelijke avond schat ze namelijk wel hoger in als VVV lol2lol2lol2lol2
Nu Ajax is ook niet meer het grote Ajax van vroeger Dave!ze laten teveel steken vallen,ploegen zoals VV Venlo moet je normaal met dubbele cijfers verslaan.
Nu Genk in de poule met Ajax,denk dat Ajax met de punten ga lopen.![]()
Heb ik vorig jaar ook gevlogen. Goede maatschappij, weinig geld… Proficiat! ![]()
Ik maak straks sticky rice met som tam. Nog vlug even passeren bij de Thaise winkel voor Thai aubergine en kouseband… yuuuuumy!
waarom woon jij niet bij mij om de hoek ?? lol2
Je kan altijd naar België verhuizen ipv naar Thailand…lol2lol2lol2lol2
Vanavond is het voor mij tijd voor SomTam met deepfried chicken :drool::drool:
Geloof het of niet, wij hebben ook een regenseizoen: het is nu volop bezig…:vak02: