Heb ik er voor over…lol2 Doemme, wat doe je moeilijk, Dirk…
lol2lol2lol2
ik doe niet moeilijk alleen zal jij met deze instelling nooit die oom van je evenaren en ik dacht dat je daarvoor in training was lol2lol2
Ik zal al blij zijn als ik 10 km per keer aankan. Da’s m’n streefdoel… Een marathonneke per dag is mij net iets te veel. lol2
ja wel hoor, dan kan ik zeker wel…
google afbeeldingen, “boot” invoeren, dan even naar beneden scrollen en daar is ie
Strooi nog maar wat “peper” rond Jelle!lol2
Wanneer vertrek je alweer naar Thailand,oktober?lol2
lol2lol2lol2
Jongens ik krijg weeral een opstoot van heimwee naar Thailand,echt niet normaal!:crybaby:
Hmmm…ik heb nergens last van… ![]()
Binnen zeven dagen, Georges: vertrek op 30 aug, terug 28 okt…:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Dave begint al aardig aan de thaise kopieer mentaliteit te wennen
Ik integreer idd goed Dirk. Maar zoals je kan zien is het niet helemaal hetzelfde. Precies zoals de Thai zelf zeggen: same same, but different.
Any news by the way ???
ik denk dat het een goed gesprek was alleen kan hij nu niet kopen, maar was zeer geintreseert in huren met optie tot koop over enkele jaren
nu dus uitzoeken wat hier contractueel de mogelijkheden voor zijn en dan een mooie prijs afspreken
Hoop dat het goed komt !
Mijn email notificatie was ff op vakantie maar succes Dirk :zon02: vandaar geen reactie.
thanks maar je bent op vakantie hè dus verwacht niets anders dan dat je rustig aan doet ![]()
zoals het er nu naar uit ziet verwacht ik begin volgend jaar te vertrekken
Hoi Jan kan je ffkes reageren in de topic met de auto rijden in het Noord-oosten van Thailand?
Btw:nog een goede middag Jan,dacht het al dat er iets scheelde aan je "foto apperaat"ha ha h a!!lol2
Rijden in het algemeen in Thailand, op eigen risico je weet je bent als Farang de sigaar maar dat ben je ook in Spanje Italië maar zal ff kijken…
Moet je wel je sociale bijdrage e.d. blijven betalen.
is over nagedacht
Had het voor mij eens bekeken maar er zijn altijd een paar addertjes onder het gras… en …BE - NL zal wel verschillen kwa wetten e.d.