Thailand zever-topic: Aan den toog

Amaai den Dave is nogal bijgekomen op korte tijd!lol2

Whahahaha lol2lol2

Dat ben ik niet Georges, dat is den Baco !

wie heeft mijn laptop gehacked en mijn foto gejat?lol2lol2lol2

nu weten jullie mijn geheim:mad:

Typisch een geval, van Bourgondisch leven in Thailand!ha ha ha !!

lol2lol2lol2

Trouwens Dirk, succes hĆ© kerel. Als het lukt heb ik weeral een excuus bij om eens naar Thailand te gaan… :wink:

Je bent toch veel te jong om aan je pensioen te denken…

dat klopt daarom wil ik eerst wat jaren op vakantie en daarna met pensioen :beef:

Dave waar heb je deze foto gevonden?vind hem echt geweldig en heb hem meteen als achtergrond op mijn bureaublad geplaatst!

Georges het was niet Dave maar ik die deze foto heeft geplaatst, ik heb hem gevonden op google afbeeldingen ik had ā€œbootā€ ingevoerd dan even naar beneden scrollen en daar is ie

sorry, but it is me the cyber thief :vak02:

Net confirmatie gegeven via telefoon voor m’n guesthouse in Bkk… Ik kon wel door die telefoon kruipen… Wat gaat de tijd weer traag, zo net voor je vertrek!lol2lol2lol2

het is nog maar een paar dagen voor jullie :vak01:>>> dus daar geraak je best wel doorheen:cheer:

Binnen 7 dagen vliegen we…:cheer:

Niets van aantrekken Dirk,ben aan het slapen! wat wil je met dit weer!!!:smiley:

Ik wou dat ik een winterslaapje van zes dagen kon doen. Dan kroop ik nu terug in bed en werd ik wakker voor vertrek.lol2

maakt ook niet uit alleen zou Dave je nooit kunnen vertellen waar ik hem gevonden had lol2

en wij weten allemaal wel dat jij je scherpte kwijt raakt als je in antwerpen aan thailand denkt of als je in thailand weer aan dat schone meisje uit de isaan denkt:cheer:

hoe moet dat dan met je conditie opbouwlol2

Tijdens een winterslaap krijg je geen calorieĆ«n binnen, hé… :wink:

dus zal je niet aan komen maar door de 6 dagen en nachte rust zal je spiermassa en je uithoudings vermogen zeker afnemen:slapen: