Waar ergens in Chiangmai Dirk,heb je daar een speciaal plaatsje wat je denk,verdomme daar wil ik wel mijn oude dagen slijten?
@:Jan: nu ik zag op google earth je huisje in Hua Hin Jan,het wordt eens tijd dat je het gras gaat afmaaien!ha ha ha !!!
in chiang mai zou ik niet te ver van het centrum willen zijn ik heb altijd graag wat “leven” om me heen maar net ver genoeg van het centrum om de echte drukte te vermijden, in krabi denk ik dan aan ao nang maar ook hier net weg van de drukte
Tja ga het hele jaar sl van hot naar her en de afgelopen week naar de Isaan geweest dus in totaal heen en dan weer naar Hua Hin al zo een 2000 km gemaakt inclusief uitstapje 's, de 24 ste ff naar Bkk om visa voor iemand te regelen daarna dag of 2 Pattaya aangezien het in chiang mai niet zo denderend weer is, nu ff stappen in het Hilton, tot later allemaal :cheer:.
Nu als het aan mij moest liggen dan zou ik aan de huay kaew road willen wonen in één van die zijstraten.
voordeel niet ver van den dierentuin en het university park alsook dicht bij de mall"kad suan kaew"!veel winkels zijn er in deze mall,alsook verschillende bioscopen en fastfood winkels!
Voor Hua Hin zou ik zeggen,de kant waar Jan woont(heel rustig en niet veraf van het park en strand)
Alsook je bent er in mum van tijd aan de winkels (dacht 3.5km verwijderd?)met de motorfiets!
Georges ik ff gegoogeld en die huay kaew road is inderdaad ongeveer wat ik bedoel net buiten het centrum en toch alles op korte afstand
hua hin trekt mij niet om er voor langere tijd te verblijven, ik heb eigenlijk geen idee waarom nietlol2 maar het is net niet mijn ding
vrienden ik ga naar bed, morgen intresante dag met een gesprek met een overname kandidaat voor mijn bedrijf
Nog veel succes toegewenst Dirk!! zal duimen op de goede afloop!
georges.:chin:
Succes Dirk !!
Heel veel succes Dirk!
bedankt, als dit door gaat dan zal mijn volgende reis naar thailand erg lang gaan duren :vak02:
Het eerste biertje hier is voor jou he ![]()
geen probleem zeker niet als jij het tweede betaald lol2
Sorry, ik drink er nooit meer dan 1…
dan heb je geluk en is de tweede bestelling slechts 1 bier lol2
Net eens wetswijziging geweest in Thailand…alleen drinken is niet toegestaan…
dan zit er niets anders op dan baco ook maar uit te nodigen :beef:
Das een goed plan ! Komt ie eindelijk ook eens van dat eiland af !
als ie maar niet bang is om te varen …
Hmmmm…zou dat de reden zijn dat ie al jarenlang vastgeroest zit op dat eiland ?! Ooit met de boot naar Pha Ngan gevaren en er vervolgens achtergekomen dat ie het wel erg eng vond om te varen ?
ik kan me daar wel iets bij voorstellen lol2
http://www.webklik.nl/user_files/2010_05/129752/met_de_boot.jpg