Ben juist de uitslagen van de eredivisie aan het bekijken,het valt mij op dat Ajax steken heeft laten vallen bij Venlo(2-2)
ā¦en mij valt op dat je herleeft ! Laat die andere 1/2 voor donkere dagen of is het moeilijk? Ik ken dit gevoel: ik zou nu ook geen probleem hebben met een f
isse glas witte wijn !! hƩƩl zeker !
Groetjes
Sopirla>>>
:chin:Ruststand Den haag -PSV 0-3 of is er iets mis met mijn Computer?
ik hoop dat er nog meer doelpunten volgen voor PSV
:chin:Ik hoop dit jaar toch niet al te veel schade te hebben.(petchabun):mad:
0 - 1] D. Mertens
24ā [0 - 2] G. Wijnaldum
31ā W. Verhoek (geel kaart)
39ā [0 - 3] O. Toivonen
42ā L. Immers (geel kaart)
43ā R. Leeuwin (geel kaart)
45ā C. Kum(geel kaart)
ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar schade had door overstromingen bij je huis aldaar, ik hoop voor je dat je dit jaar gespaard zal worden
zit nu buiten op mijn terras met een glaasje rood , licht briesje zaaaaaaaaaligggg
Net thuis van familiefeest in W-Vlaanderen. De eerste keer met Marie naast mij met de auto op de snelweg⦠Kicken!lol2 120 km/u vind ik toch echt wel snel genoeg hoor ![]()
Nu ook net een glaasje rood uitgeschonken, Frankā¦:chin:
Binnen 9 dagen zijn we foetsie!!!>>>:cheer:
Mensen ik kruip mijn bed in,nog een goede nachtrust aan iedereen hier op het Thailandforum!
Ja, had gisteravond in de straat in een Isan-restaurant gegeten dus heb het niet live kunnen zien. Toen ik thuis kwam wilde ik direct ff kijken hoeveel Ajax gewonnen had, en zag dus dat die soepkippen gelijk hadden gespeeldā¦ongelooflijkā¦meteen de rest v/d avond sjaggerijnigā¦
Vandaag weer een zonnige dag in Bangkok, en errug warmā¦vanavond eten in de stadā¦
Was vanmorgen ook al vroeg uit de veren ff bij de pool gelegen had het na 1 uurtje wel gezien :zon02: hij is al goed heet, en tja Ajax kreeg het al door via Skype via mijn ouders :mad:.
Eet smakelijk vanavond.
goede morgen iedereen, vandaag wederom prachtig weer heb de deuren van mijn kantoortje helemaal open gezet, en ik zit nu ondanks dat ik in nederland ben toch onder een palmboom te werken :vak02:
@ Jelle, nog maar een paar dagen en dan kan het feest weer beginnen voor jou en marie :cheer:
Goedemorgend,hier in Belgie schijnt ook de zon(temperatuur 20°)
gisteren nog "spuiten en slikken "gezien op ned3,het ging over daten in Thailand.
@:Dave:Eet jij elke dag thais,of sāmiddags gesmeerde boterhammekes en sāavonds thaiās eten?
Georges, ik eet voornamelijk Thais. Ontbijt āvergeetā ik wel eens (geen tijd ;)), maar anders is het vaak een broodje.
Tijdens de lunch op werk vrijwel altijd Thais (heel af en toe laten we pizza of McDonalds bezorgen). En 's avonds is het ook bijna altijd Thaisā¦
Maar ik moet zeggen dat ik nu ik eraan denk, ook best trek heb in een lekkere stuk vlees, gebakken aardappeltjes en sla ![]()
En worsten van de āhemaā?![]()
Had juist een oproepbrief ontvangen om me te melden,medische dienst werkgever!(ze willen me terug aan het werk krijgen,maar dat zal niet pakken!!(heb nog ziekteverlof tot en met 12 september!!lol2
Ja, Liu, ik ken daā, ik heb ook zaterdag op een terras gezeten, lekkere briesje en de wijn was nog lekkerder, en de consequenties zijn nog altijd voelbaarā¦
Groetjes
Sopirla>>>
Hoi Jan,hoe is het in Hua Hin,ben je het nog niet moe gezien?
Plannen voor morgen,een uitstapje in het verschiet?
Het is hier lekker een prachtige dag achter de rug met veel :zon02: en moe gezien totaal niet kom om te relaxen en dat lukt mij altijd goed hier al die jaren kan wel van hot naar her trekken maar dan brengt dat voor mij geen ontspanning met zich mee.
Geen plannen voor morgen zie meestal wel wat de dag biedt en daar zig zag ik dan doorheen Sabai Sabai :vak02:
Mooi dat je het lekker naar de zin hebt in Hua Hin,Jan!:)geniet er nog van,en hou je goed!
georges.
ik herken dat gevoel van je ergens settelen voor een tijdje en dan vooral ontspannen lekker van dag tot dag leven en vooral geen plannen maken, en er zijn meerdere plaatsen in thailand waar ik dit dan ook regelmatig doe en zou het daar zeker ook voor langere tijd kunnen uithouden zoals bijvoorbeeld in chiang mai of krabi