Thailand zever-topic: Aan den toog

Helaas, het 1-daagse weekend is alweer voorbij…zometeen maar weer naar werk…kijken of er veel e-mails zijn binnengekomen op m’n vrije dag…

Volgens mij vermaak je je wel in Hua Hin, Jan ! Het eten zag er iig prima uit ! Heb je nog ff gecheckt voor me of het nou idd maandag is :wink: ?

Ja hoor Dave wij vermaken ons altijd prima hier in al die jaren en dat blijft ook zo.

Ik heb je een aantal keren gebeld maar kreeg Voicemail daarna is het door het hoofd geschoten maar maandag is goed overgekomen!!!

:chin:Er zullen velen met je willen ruilen werken in Thailand en elke dag genieten van de thaise keuken
:dag:

:chin:Goede morgen het word hier momenteel heel donker zal wel een bui komen :storm:

…en voor je “goede morgen”; voor mij niet zo fantastisch…ik heb een deftige kater…
Groetjes
Sopirla>>>

Enjoy the club Sorpirla!!ben juist uit mijn bed.
Gisteravond nog een halve fles black label soldaat gemaakt!lol2

Hoi Dave,werken op je vrije dag?
Ben je zaterdagavond nog uitgeweest of heb je het rustig gehouden?

Werken op m’n vrije dag !?!? Niks ervan Georges, een gewone werkdag voor mij ! Wij zijn in juli en augustus natuurlijk 7 dagen per week open, maar na vandaag zijn we weer gewoon van maandag t/m zaterdag geopend. Dus zaterdag was altijd m’n vaste vrije dag, vanaf volgende week wordt zondag m’n vaste vrije dag.

Ik ben vrijdagavond op stap geweest met m’n baas en 2 vrienden van hem die net aangekomen waren. Een van hen was nog nooit in Thailand geweest, dus we moesten hem ff iets van het nachtleven in BKK laten zien… Gisteren dus erg rustig aangedaan en beetje bijgekomen…

Dat is ook beter(denk ik)dan heb je heeel de zaterdagavond om eventueel uit de bol tegaan.:smiley:
Ben je nu al wat beter geinstaleerd in je appartementje Dave,wat moet ik me bij voorstellen Qua ruimte en nutsvoorzieningen?

Ik ben goed geinstalleerd in m’n appartementje, voor 1 persoon is het groot genoeg en goed te doen. Stuk kleiner dan ik in Nederland had natuurlijk, maar ach, ik werk hier toch 6 dagen en ben niet heel veel thuis. En ik heb ook niet veel nodig… Geluk is meer dan het hebben van een mega-condo of een groot huis.
Enige mindere is dat er weinig restaurantjes in de directe omgeving zijn, maar ach, af en toe naar de markt of maaltijd halen bij de 7/11, heb nu toch magnetron in de kamer.
Eerste rekening viel me wel tegen wat elektra kosten betrof…bijna 3000 Bahtjes !!! Meer dan in Nederland ! Maar ja, airco staat elke avond en nacht aan en het is niet een van de nieuwste… Kosten voor water waren daarentegen maar 72 hele Bahtjes…

Vind het toch veel geld 3000bath,naar thaise begrippen Dave! dan moet je nog de huur bijrekenen!

Viel me ook vies tegen…ben hem 1x een dag vergeten uit te zetten…maar dat zal niet zoveel uitmaken…

Hoe is het weer momenteel in Bkk Dave,en hoe is het gesteld aan de Chao Phraya rivier,betreffende overstromingen?

Ik ben voor de tweede keer juist uit mijn bedlol2
Mijn man zei dat hij mij nog nooit zo zat gezien heeftlol2
Vandaag ben ik “out of on-line” om goede redenen, zoals ik trachten duidelijk te maken, maar goed dat ik niet moet praten…lol2
Ik kon niet op mijn lange benen staan en conclusie: mijn linkse elleboog is invalidlol2lol2lol2lol2lol2
Je bent en en mijn vrienden die vandaag van mij nog iets horen.:dag:Groetjes
Sopirla>>>

Nu is het al een beetje beter,heb een pot straffe koffie gemaakt en een paar aspro’s genomen.
Zal echt blij zijn dat ik mijn koffers ga pakken naar Thailand,datum ligt nog niet vast.
Het hangt men kl**ten uit hier in Belgie,elke dag hetzelfde,heb dringend een andere omgeving nodig om te functioneren.

Ik heb je een privé bericht gestuurd; ik ben niets genomen, alleen een tas deca, deze morgen.:dag:

Ja ik heb het al gelezen,maar ik ben de lui om je één terug te sturen!lol2
Zal iets voor straks zijn,ga zodadelijk een bad nemen en daarna ga ik naar de voetbal,dit om mijn zinnen wat te verzetten.
groetjes:georges.:dag:

Het weer is hier vandaag prima. Net paar kleine druppeltjes toen ik naar huis liep, maar stelde weinig voor…nu zonnig. Andere delen van Thailand (zoals provincie Phitsanulok) is het drama, water staat erg hoge in sommige provincies. Elk jaar weer hetzelfde liedje…

goede middag iedereen, ik heb net de tv buiten gezet en zit nu heerlijk voetbal te kijken met wat garnalen op de bbq in mijn tuin

ja somige plaatsen in thailand staan werkelijk elk jaar onder water, zeer zwaar voor de mensen die daar leven al zijn ze het natuurlijk wel gewend

1 like