Geen zin om alles af te scrollen via mijn iPhone, sorry misschien later :cheer:
ik heb je vraag wel zien staan maar ik zou het echt niet weten
:chin:Heerlijk weekend :slapen::slapen::slapen:of toch maar zo het weekend in gaan:cheer::vak02::cheer:ziet er goed uit voor het weekend het weer:zon02:
Goede morgend iedereen op het Thailandforum,vandaag verwachten ze in het noorden van Aāpen
lekker weer met temperaturen van 25graden en meer.
Nu ik heb mijn korte broek al aangedaan,zodadelijk ff naar de winkel gaan om inkopen te doen.
Maak er nog een gezellige dag van,en tot straks misschien?
groetjes:georges.
Ook een āGoede morgenā
ā¦en ik zal straks op de terras zitten van mijn āwerkgeverā met een glas koude champagne omdat ik moet vandaag āwerkenā ! Ik zal aan jullie denkenā¦
Groetjes
Sopirla>>>
Ah, it was iets vergeten te vragen: Georges, wat betekent je citaat in het Thais?
Groetjes
Sopirla>>>
ik hou van thailand
Goede morgen Baco,
Bedankt voor de vertaling ! Ik zou in mijn leven niet vindenā¦mag je iets vragenā¦hoe kunt je het lezen? kun je Thais?
Groetjes
Sopirla>>>
Sawasdee sopirla,
Ik spreek wel wat thais maar lezen niet, maar je hebt google translate.
kopiƫren en plakken maar
kun je heel veel talen vertalen, is niet perfect zeker niet bij hele zinnen maar losse woorden of korte zinnen gaan aardig
Sawasdee Baco (zoveel kan ik zegenā¦belachelijk !)
Ik heb de translate modum van āGoogleā ooit geprobeerd, maar de vertaling trok op nieks (vooral in de talen die ik ken: Roemeens, Engels, Frans, Hongaars, italiaans en Nederlands, uiteraard).
Dus, blijven leren, Sopirlaā¦
Bedankt, Baco! en een fijne dag !
Groetjes
Sopirla>>>
goede middag iedereen, ik kom net terug van een heerlijk fietstochtje, wat een geweldig weer. ik neem snel een lekkere koude chang en ga daarna maar eens een gezellig terras opzoeken
Ik heb net weer mān 5 kilometer gelopen⦠Lekker weer, maar wel zweten!:zon02:
5 km in ƩƩn stuk Jelle,of met tussen pauzeās?
Voorlopig nog met ƩƩn pauze van 2 minuten (dan stap ik 2 minuten lang). Volgende week probeer ik in ƩƩn keer rond te gerakenā¦
Ben je ook van plan om in Thailand te gaan joggen?Of is het juist om je conditie te onderhouden.
Btw:Hoe is het met je interim werk,ben je nog volop aan het werken?
Neen, interim werk ligt al een paar weken stil: Te veel last van mān rug gehad.
Lopen in Thailand� Ik denk het eerlijk gezegd niet. Veeeel te warm volgens mij. Maar je weet maar nooit. Ik kan het eens proberen.
Hoe zou het met Jan zijn ondertussen in Hua Hin?Denk dat hij vandaag weeral een lekker restaurantje heeft opgezocht!
Dave zal zeker de bloemkes buitenzetten,het is morgen zijne vrije dag!
Baco natuurlijk zal aan zijne computer zitten met een lekker singhaatje bij de hand!ha ha h a!
Met mij/ons gaat het prima een mooie :zon02: dag achter de rug hier en daar lekker gegeten met als klap op de vuurpijl vanavond bij Seafood restaurant Sang Thai aan/op de Golf van Thailand de buik is voldaan zo ook de geest :wub:
:chin:Is toch heerlijk lopen in Thailand vroeg in de morgen of als de zon net onder is en dan er na een heerlijke koude douche en dan je benen laten masseren :dag:
Naam komt me bekend voor Jan,is dat daar niet aan de fishing pier?kan me vergissen?