Thailand zever-topic: Aan den toog

Maar nu ben ik nog steeds benieuwd welke maatschappijen ‘cocosnoot-maatschappijen’ zijn volgens jou :slight_smile: ?

Alle maatschappijen die ik volg via onze kanalen; er zijn vooral de kleine, van de landen met een slechte faam wat de technische onderhoud betreft; in de IATA boek zijn 990 vliegtuigmaatschappijen, klein en groot.
Er bestaat een “black list” met maatschappijen van dit soort. Ik ken ze niet allemaal van buiten (wie wel?), maar we werken niet mee.
Groetjes
Sopirla>>>

Ik ken de blacklist ja. 95% van de maatschappijen op deze zwarte lijst komen uit Afrika, Rusland of de Russische deelrepublieken.

Hi Dave
Het klopt.

goede middag iedereen hier tussen de grote rivieren prima weer, zonnig en z’n 22 graden

Goede middag, Dirkpie
Hier is 22-23°C; ze hebben ons beloofd 28°, ik was super-gelukkig…en de onweder van gisteren heeft “Pukkelpop” 5 doden gekost en veel gewonden; misschien wist je al.
Nu en dan een poging tot zon…en verder, nieks !
Groetjes
Sopirla>>>

ja vreselijk triest nieuws, ik ga zelf ook regelmatig naar dit soort festivals mijn medeleven gaat uit naar alle nabestande en gewonde

Ja Dirk, en daar is mijn schoonzus met haar man en haar 2 jongens geweest…maar geen nieuws goed nieuws", nietwaar?
Groetjes
Sopirla>>>

meestal wel ja ik neem aan dat de nabestande zijn ingelicht en zo ook de family van de zwaar gewonden. ik heb er video beelden van gezien en er was (begrijpelijk) echte paniek

Ja, soms de “Moeder Natuur” kan keihard reageren…maar in andere gevallen ben ik akkoord met haar (ontbossing met gevolg grondverschuivingen, de traject van een rivier verplaatsen voor commerciële doeleinden met gevolg wateroverlast, enz).
In elk geval, het was niet echt prettig, ik moest om 17 uur licht aan omdat ik de toetsen van de PC niet meer zag…
Groetjes
Sopirla>>>

Back 2 life, I’am in Hua Hin :cheer:

Vanavond uit naar de vele visrestaurantjes dat er zijn in Hua Hin?(en ik zie op de klok dat het al 21:25pm is in Hua Hin)
Heb je plannen voor morgen Jan?

Hey, Somtam
Je bent een gelukzak, wist je het ?
Groetjes
Sopirla:was:

@ George,

Ik kom op plekken waar je geen Farang ziet maar ik heb heerlijk gegeten.

@ Sopirla,

Ik ben een gezegend mens :chin:

Als je dit maar weet…wees bewust van…ik ben gestopt met tellen tot mijn volgende vakantie, maar mijn ziel is bij je…tenminste mijn ziel heeft wat zon en christelijke temperaturen en “seafoooood”
Groetjes van een minder gelukkige reptiel
Sopirla>>>

moet je niet in de spiegel kijkenlol2lol2lol2

Ik ben me van veel dingen bewust, but always learning !!!

Ben een beetje teleurgesteld in het forum stel ik eens een visum vraag komt er geen antwoord:angry:

Me, too; bijvoorbeeld vandaag heb ik geleerd dat een verdomd slecht zaak is om je GSMnr. aan je baas te geven; conclusie: morgen moet ik werken !!!
Groetjes
Sopirla>>>:mad: