Thailand zever-topic: Aan den toog

volgens mij is dat een vliegtuig van Thai Airways!

en als ik iets van een site rechtstreeks op mijn pagina wwz wil zetten?voorbeeld een bak bier?

wederom klik op reageer dan zie je boven het veld waar je je bericht typt een vierkantje met 2 bergjes met gele achtergrond, klik daarop en dan komt er een veld waarin je het webadres vh plaatje kunt typen of beter te doen met kopiƫren en plakken en klaar

Vreemd hier geen paperclip…

frank die paperclip staat boven het veld waar je je reactie intypt rechts ernaast staan de smilies en erboven diverse andere symbolen daar staat de paperclip tussen

Deze Thailand-bewoner gaat maar eens slapen…de wekker gaat om 6 uur weer…
Welterusten Europeaantjes !

weltrusten Thaise Dave

slaap ze…

Yessss
Maar het heeft niks te maken ( het ziet er niet uit als ppclip ) met een ppclip…oploaden duurt lang.
( uitzicht kamer op BKK)

ik wil teruuuuuuuuggggggg naaaaaaaar thailaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnndddddddddddd

[attach]8731[/attach]

uitzicht Bayoke.

je bent niet alleen!

:chin:Als alles mee zit ga ik in November maar heb het nu al een paar keer moeten uitstellen maar het :zon02:begint steeds meer voor mij te schijnen.

:chin:Ik denk dat de meeste van ons op dit forum zitten en In de lage landen zijn die zelfde gedachte hebben>>>

dat denk ik ook en het is dan ook maar goed dat we elkaar hier allemaal kunnen steunen :kus:

:chin:Het regend en rommeld:storm: nu goed hier bij Eindhoven

Hier in het Antwerpse,heeft het in de vooravond gedonderd!
Tsja ik heb ook heimwee naar Los,denk dat er een bacterie in de thaise lucht hangt,eentje die de mensen aansteekt!ha ha ha !

Pukkelpop 3 doden en reeds 40 gewonden ( gevolg van onweer)…:mad:

Weldra extra nieuws uitzendingen…