Dat is toch wel makkelijk hier dat je de klok er op gelijk kunt zetten wanneer het regenbui’tje komt, het is namelijk zo ver.
Hoi Jan,hoe gaat het met je,nog steeds in Yasothon?
Dat is al lang geleden dat ik nog gelopen heb rond de “kerktoren” ha ha ha !
Ik heb geen conditie,als ik 5 meter loop(bij manier van spreken)dan ben ik al buiten adem.lol2
Tjah, ik heb ook weer moeten opbouwen hoor. Zo’n 10 jaar geleden sportte ik heel vaak, maar de laatste jaren was m’n conditie gezakt tot ongeveer 0. lol2
Ben sindsdien toch een kilo of twintig bijgekomen en nu was ik het echt beu. Twee weken geleden begonnen: m’n eerste 5 kilometer deed ik in deeltjes van 4 minuten lopen, twee minuten stappen. Maar nu geraak ik alweer in één keer rond! Het loont toch wel de moeite, doet echt deugd!
Nog niets in vergelijking met een nonkel van me: die heeft net het Guinness Book gehaald met 365 marathons in één jaar…lol2
nog maar 37 kilometertjes erbij elke dag en je evenaart hem lol2
:retard:lol2 Volgende keer loop ik gewoon naar Thailand… ![]()
Georges, ik heb net even gecheckt bij Connections: met Emirates, vertrek 20 sept, terug 20 okt (als vb, hé): 596 eur. Misschien interessant?
En hier bij ons in het noorden van Antwerpen is het weeral aan het regenen!(op zen hollands gezegd)"krijg er een punthoofd van"hmmm?
Ja, hier is het ook weer donkergrijs aan 't worden. Ik heb net beslist m’n loopje deze avond te doen, ik heb geen zin om met een regenjas aan te gaan.
@ George,
Vertrek morgenochtend vroeg naar Bkk en dan door naar Hua Hin nu dus nog in Yasothon.
om kilo’s kwijt te raken is een regenjas aan wel goed, je zal zeker extra gaan zweten:cheer:
Hier voor de verandering eens droog in de avond…ziet er ditmaal ook niet dreigend uit, dus mss blijft het wel een keer droog…
Nog maar 1 dagje te gaan en dan weekend
!
En zeggen dat ik vroeger 72kg woog zonder één grammetje vet!lol2lol2!
Ik baal als een stekker dat ik niet op reis kan gaan naar Thailand,moet wachten na mijn ziekteverlof!
Echt jongens,ik krijg het sch**t van het Belgische weer!
kom op georges zo slecht is het sinds maandag toch niet
Klopt Dirk!
Jongens het lukt me echt niet om een foto te plaatsen hier op wwz!graag jullie technische en simpele uitleg aub!(van computer een foto naar pagina!)de meeste fotos hebben geen url hoe moet ik dan deze plaatsen?
george als je klikt op reageer dan zie je boven het veld waar je je bericht kan typen een paperclip staan klik daar op dan krijg je een veld en daar zie staan bladeren klik daar op en zoek dan in het veld dat dat te voorschijn komt waar je foto’s staan op je computer klik 2x op de foto en de lokatie zou nu in het veld moeten staan dat voor bladeren staat en dan op uploaden klikken.
en dan ff wachten en klaar.
Bedankt Baco!simpel uitgelegd! zal het straks eens proberen!