ja ik snap wat je bedoeld maar die tijd komt denk ik nooit meer terug
Denk het ook niet maar mag wel iets door de 45 gaan.
Donkere wolken pakken zich samen hier en de wind begint een aardige kracht aan te nemen in de verte al flink gerommel dus verwacht zo een flinke bui.
2 kilo verse grote garnalen gekocht en wat inktvis zo de vuurpot aansteken en dan lekker aan de BBQ met natuurlijk wat Singha erbij :wub:
Het water komt me al in de mond,Jan!
Pepert het maar nog eens goed in!!lol2
Volgende keer is het aan mij om jullie waterachtig te maken!
Laat nog een deeltje uitbetalen in euro’s dus deze koers vind ik zeker niet vervelend. Zie de koers ook niet zo snel meer drastisch omhoog gaan nu met alle euro-ellende…
Hier wordt het ook donker Jan. Maar verbaast me niks, want altijd als ik bijna klaar ben met werken en eten wil halen op de markt begint het met tropische regenbuien. Jij dus lekker aan de BBQ dus met aahaan thaleh…das niet verkeerd…
Yep lekker aan de seafood, was een kort maar krachtige bui koelt lekker af.
Ik ben ook droog overgekomen ![]()
Het wachten is op de regen…denk nog een minuut of 10…
:chin:goede avond heel even aan schuiven druk :mad:druk:mad:
fijne avond een ieder
Hoi Fransjes alles okay met je?Hoe staan de voorbereidingen met je reis,zie je er al steek door?
groetjes:georges.:dag:
Wanneer gaat Fransjes dan…?
Ik dacht in November,Jelle?
Komt ook lekker dichtbij, dan :cheer:
Jelle, tel je nog af in dagen of doe je het al in uren :cheer:
ik weet niet precies wanneer hij nu gaat hij zou ook eind juli of begin augustus gaan maar daar waren wat zkelijke dingen tussen gekomen, echter als dit allemaal was afgehandeld dacht hij wel voor erg lange tijd naar thailand te kunnen gaan
Liever in dagen, dat zijn er minder…lol2 Nog 12 :cheer:
gelukzak … je maakt me jaloers, maar het is je gegund
:chin:kop khun mai khrab…:chin:
Bij mij zal het nog iets langer duren,heb al grote goesting om morgen mijn koffers te pakken ,maar spijtig genoeg moet ik me beschikbaar houden voor mijne werkgever!(moet trouwens maandag op controle komen)
Komt wel allemaal goed, Georges. Gewoon wat geduld hebben en voor je 't weet…>>>
Ik ben eventjes weg: weer m’n 5 kilometertjes gaan lopen (doe ik nu elke morgen). De kilo’s vliegen er af!:cheer:. Ik vrees dat me dat in Thailand niet gaat lukken, veeeeeel te warm!:vak02:
Georges heb je al wel een idee je de volgende reis zal gaan aanvangen
Nu weet het nog niet,heb nog ziekteverlof tot en met de 12de september! Daarna moet ik terug mijne verlof aanvragen(dat ga ook nog wel enkele dagen duren)Moest dat in orde komen,dan pas kan ik zien voor een vliegticket naar Thailand!