Rik de poll is nu gezet in het stamcafe van wwz!tsja na de tekst moet ik altijd eerst een bevestiging krijgen alsook het typen van de mogelijkheden kruipt een paar minuten in.![]()
Haha ik was ook wel heeeeeel snel hoor Georges. Ik heb het inmiddels ook al aangepast ![]()
:chin:Fijn te horen dat alles goed is vergaan succes met de plannen voor Thailand
Ps zorg er voor dat je iets achter de hand houd voor als alles toch niet zo wil vlotte als je zelf wilt
groetjes Fransjes:dag:
@ fransjes de bedoeling is om hier mijn bedrijf te gaan verhuren zodat ik vanuit nederland genoeg geld verdien om in thailand te kunnen/mogen wonen (alleen heb ik nu een kandidaat koper) dan wil ik mijn huis verkopen (valt nu niet mee) en deze centjes op een nederlandse bank zetten, daar een huis te huren, ik zou dan dus goed kunnen leven van mijn inkomsten uit nederland zou hier mijn geld op de bank kunnen houden dus mocht het daar fout lopen zou ik altijd terug kunnen
@Georges ik zou daar de eerste tijd rond gaan reizen en me op diverse plaatsen voor een aantal maanden vestigen om te zien waar ik zou willen wonen ik heb wel al enkele locaties in gedachte maar er echt wonen is toch anders dan er op reis/vakantie te zijn
ik heb niet echt de plannen om daar iets te beginnen
Wij vertrekken op 30 augustus. Mijn vriendin keert terug op 30 sept, ik op 28 okt.
Jelle, wat denk je ervan om te ruilen jij een fantastische ervaring rijker en ik 30 augustus voor 2 maanden naar thailand? lol2
in iedergeval een goede reis gewenst en kijk maar uit dat het thailandvirus je niet nog harder te pakken krijgt
euhm⦠ik ga toch passen, denk ikā¦lol2
Ik vrees dat 't al te laat is, Dirk. ![]()
En ja hoor, het dagelijkse noodweer is hier weer losgebarstenā¦de wind giert om mān appartement heen en Bangkok is voor het moment weer even niet zichtbaarā¦en regen ontbreekt uiteraard niet.
Ik ga maar lekker de herhaling van Voetbal International van gisteravond kijken ![]()
Dirk, welkom thuis weer ! Hoop dat je een goede tijd hebt gehad ! Sterkte met de heimwee !
Jongens,ik ga voor volgende maand een leuke peiling maken,betreffende heimwee naar Thailand!
Tsja Dave hier in Belgie schijnt de zon we hebben zoān 21 graden.
Georges ik heb mij gehele koffer vol gedaan met goed weer voor nederland en belgie als souvenier echter was de koffer niet groot dus zullen we eens zien hoelang we dit vol houden
thanks Dave, ja hoor het was wderom een hele goede tijd aldaar, tja die heimwee of zoals hier op het forum ook al eens thaiwee genoemd dat is en blijft een groot probleem, maar als het allemaal mee zit niet al te lang meer:vak02:
@ Dirk nog bedankt voor de vakantie wensen zit hier weer heerlijk aan de Singha :vak01:
geniet er van Jan, je weet dat het als je eenmaal daar bent erg snel gaat met de tijd
ik neem hier aan de toog nog maar een chang
En bij jou nog steeds droog Jan ? Of komt het ook alweer met bakken uit de hemel ?
Daar kan ik niet over mee pratenā¦
Ik ga ff de herhaling van VI van gisteren kijken⦠R.I.P. Fritz Korbach, markant figuur is helaas te vroeg heengegaanā¦
Tsja,dan zal ik iets anders uit mijne hoed moeten toveren,Dave!lol2
Nog plannen voor vanavond Dave?
@ Dave hier is het droog geen onweer ook, alleen mijn glas is nat ![]()
Hoi Georges, na een werkdag heb ik altijd nog maar vrij weinig puf om iets te doen. Af en toe ff naar de Big C om wat te shoppen en slechts heel zelden doordeweeks naar de stad. Dus nee, vanavond rustig avondje, lekker achter de laptop en boek lezen. Nu nog even een whiskey/soda (op aanraden van Rik een 2e) en zo maar eens slapenā¦als ik mān boek kan sluiten. Best interessant boek van mān baas geleend: āBrieven uit Thailandā over een Chinese immigrant die vlak na WO II van China naar Thailand verhuisde. Had verwacht dat het droge kost zou zijn, maar het leest erg makkelijk wegā¦
Woon jij ver van je werk Dave?of moet je nog dagelijks een tuk tuk of taxi nemen?
Nu ik ben er soms ook voor te vinden,black label met een klontje ijs in het glas!lol2