Thailand zever-topic: Aan den toog

Bedankt voor je vertrouwen. Ik ben aangenomen! :cheer::cheer::cheer:

Dus neem allemaal maar een biertje, en voor mij een vers sapje.

Whoehoew:cheer::cheer::cheer: Fantastisch! Proficiat, Jenny!!!:kus: Ik neem een Changske…

Wat heb ik je van tervoren gezegd Jenny?was er 100% van overtuigd dat deze job je niet kon ontglippen!(ff iets anders)wil een mailtje sturen niet via wwz(omdat de functies bij jou toch niet werken)gelieve ff je email adres te geven!
groetjes:georges.:dag:

[EMAIL=ā€œikreis_net@hotmail.com (erā€]ikreis_net@hotmail.com (er staat een laag streepje tussen)

ik kreeg zojuist het bericht dat een van mijn leerlingen (18 jaar oud) is overleden, dus ik ben even niet zo blij. ik ben even weg hier…

Da’s idd minder… Innige deelneming, Jenny.

Das wel heel erg dubbel Jenny. Net het goede nieuws dat je bent aangenomen en dan zo’n heel vervelend bericht erachteraan. Sterkte !

Als je ruimbagage meeneemt, moet je dit sowieso aangeven bij online boeking (of meer betalen op de luchthaven). Standaard is namelijk 0 kg (no checked baggage). Of kiezen uit max 15, 20, 25 of 30 kg.

Zal dan 2 x 15 kilo worden… wel stom zeg. Enfin, 't zijn wel goedkope vluchten, hé… Is dat bij Nokair e.d. hetzelfde?

Nokair ruimbagage is 15 kg en zit bij het tarief in (Nok Plus is 30 kg ruimbagage). Elke kg boven de 15 kg kost 50 Baht.

goeden avond iedereen ik ben net terug thuis, en hier even wat rond gelezen en helaas kon ik niet onderduiken of langer in thailand verblijven momenteel zit ik met een bijzonder groot heimwee gevoel op de bank met de beentjes omhoog en het laptopje op schoot
ik heb de laatste tijd niet veel op internet geweest ik zat kiever met een koude fles chang op een terras
de reis was in iedergeval prima en de plannen om te emigreren zijn weer meer versterkt en als ik deze week goed nieuws krijg,heb enkele gesprekken ivm met overname of huur van mijn bedrijf, dan zou het allemaal wel eens snel kunnen gaan
nu ga ik slapen ik zie jullie morgen wel weer

ps Jan een goede tijd in thailand gewenst, al zou dat wel goed komen denk ik

Hoi Dirk,
Kan het me goed voorstellen dat je terug heimwee hebt naar Thailand!Wat zou je eventueel gaan doen(werk)in Thailand Dirk ,iets openen?

@ Jenny, vervelend bericht betreffende je leerling en zeker voor de ouders van het kind.

@ Jelle wil de laatste paar dagen juist nog in Bkk zijn om tevens een borrel te nuttigen met Dave.

Ondanks dat het Yasothon bun bang fai festival al geruime tijd geleden is geweest weer een knallende nacht achter de rug wat een onweer bliksem en regen.

Hier in Bangkok wel regen vannacht volgens mij…van onweer iig niks gemerkt. Vandaag wel weer sombere dag, bewolkt en nog geen zon gezien…

Weer een dagje dichterbij…

Haha al helemaal in de aftel fase Jelle :vak01:

Regular like clockwork… :wink: lol2

Dat doe je goed hoor hoelang ā€˜ā€˜moet’’ je nog?

Wij gaan pas weer eind 2012 begin 2013 Keth wil eerst heel graag Europa zien,dus volgend jaar gaan we steden trips doen.

Is dat daar gewoonlijk niet in mei in(rocket feesten)Yasothon?
Nou het weer heb je spijtiggenoeg niet in’t hand,denk dat je het beste van moet maken Jan!

Klopt is in mei, vermaak mij prima slechte weer is namelijk in de nachtelijke uren.

Toch lekker gezellig het chillen in de hangmat,echt leven als god in hmmm,Thailand!lol2