Thailand zever-topic: Aan den toog

NU regent het weer behoorlijk…maar ja, das vrijwel elke avond wel het geval. Overdag is het over het algemeen droog en uiteraard erg warm. In de 6 weken die ik hier nu zit 2x Nederlands/Belgisch weer gehad, dus ook overdag miezerig weer.
Don’t worry, het is altijd nog beter dan in NL/BE !

Dit was het bijvoorbeeld gisterochtend…dus niks te klagen, blauwe hemel, zonnetje en warm…

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/291864_244596388908032_100000730192390_835331_2095988_n.jpg

Mooie Foto Dave,heb hem meteen als achtergrond op mijn pc geplaatst!

Hhhhoehoehoe…! De rillingen lopen al over m’n rug, wat kijk ik er naar uit! :wink:
We gaan samen wel eens enen gaan schellen, hé Dave? Wij zitten normaal gezien 5 dagen (31 aug tot 5 sept) in Bkk alvorens door te reizen naar CR. Ge moet maar zeggen wanneer het jou best uitkomt.

Schellen = ‘drinken’ heb ik het vermoeden :slight_smile: ? Lijkt me gezellig ! Vanaf september ben ik elke zondag vrij dus zaterdagavond of zondag komt denk ik het beste uit ! Zo ontmoet ik alle forumleden nog eens, erg grappig !

‘Mijn’ straat Georges…je kan zien dat het zondagochtend 9 uur is, want erg rustig op de weg…
Gisteren lekker naar Chinatown gegaan en aangezien ik in al die jaren de Wat Traimit nog nooit bezocht had, heb ik daar maar eens een kijkje genomen…

Wat Traimit had ik nog over 2 jaar bezocht,wel een hele mooie tempel.
Over de rest van China town,wat is me dat daar een “mierenest”(veel volk)moest daar gaan lopen,werd daar onwel van de hitte en de menigte!

Net zoals gisterenavond hier een giga tropische regenbui met flink wat bliksem en onweer en een snoeiharde regen komt met bakken uit de hemel.

Heb maar even door de bekende, smalle straatjes van Chinatown gelopen. Vervolgens ben ik ergens een paar achteraf straatjes ingedoken. Daar was het stuk rustiger en vrijwel geen farang gezien. Voor de Chinese Thai was het gisteren blijkbaar een speciale dag, want in vrijwel elk shophouse waren ze nepgeld voor de overledenen aan het verbranden en lagen offers op de grond…uiteraard ontbrak de Pekingeend niet :wink:

Sorry Jan, ik had genoeg van die regen en heb het doorgestuurd naar Yasothon…

Awel, zaterdagavond klinkt ons wel leuk! :chin: Ik pm je nog wel als we in Bkk angekomen zijn.

Dat is de 3de sept, by the way :wink:

Nou Dave heb de afgelopen nacht amper geslapen zo ging het tekeer hier gelukkig komt het nu wat vroeger maar het gaat gigantisch tekeer wat een water in alle tijden dat ik hier ben nog niet zo mee gemaakt, maar lig lekker op mijn matras onder de afdak met een Singha biertje :cheer:

Gezellig, gaat goedkomen !

De 3de september vlieg ik terug >>>

Hey, kunnen we misschien met z’n 4en gaan stappen…lol2

Of ga jij rechtstreeks naar de luchthaven?

Trouwens een vraagje: hoeveel kilo mag je meenemen op airasia-vluchten als je niet supersized?

@ Jelle,

Ik ben dus vrijdagavond 2 september op de luchthaven en vlieg de 3de om 02.30 terug lopen we elkaar net mis dat is balen.

Tja, wij komen wel al de 31 aug aan, maar jij komt Bkk niet meer in voor je naar de luchthaven gaat, zeker? Anders, meer dan welkom om de 1e sept iets te gaan drinken, hoor :slight_smile: