Thailand zever-topic: Aan den toog

Pfff… Wou vandaag weer gaan lopen, kwam dus niets van in huis met dat weer. En ik moet dringend nog wat werken in de tuin. Niet dus!:mad:

Zo bij jullie in het Gentse is het ook slecht weer Jelle?Gelukkig moet ikzelf gene klop doen in de tuin(heb een excuse dat ik niets mag heffen of verplaatsen)lol2
Voor de mensen die geintreseerd zijn in het Thaise voetbal carousel,heb nog wat uitslagen gevonden van de wedstrijden die gisterenmiddag zijn gespeeld!
FT BEC Tero Sasana 0 - 0 Samut Songkram

FT Chiangrai United 1 - 1 Sriracha

FT Chonburi 1 - 1 Buriram PEA

FT Police United FC 0 - 1 Rajnavy Rayong

FT Sisaket 2 - 1 Royal Thai Army

Slecht weer, jong. En dan nog eens voetbal voor de deur, dus deze avond blijf ik maar lekker binnen… :wink:

Heb dit jaar ongeveer 10 kilo chocolade gedurende 5 dagen meegenomen en geen probleem …vorig jaar ook LEONIDAS !

Goede morgend iedereen,na een verkwikende nachtrust zijn we hier weer present op het Thailandforum.
Wat zal de dag ons brengen? regen en nog maar eens regen,maar als we de weermannen moeten geloven dan zouden we vanaf woensdag weer terug aangename temperaturen krijgen(rond de 24graden)
En ik zie dat ons lief Estherke online is,Hoi Esther hoe was Frankrijk,lekker kunnen uitrusten?

:chin:Goede morgen veel regen hier in de buurt van Eindhoven zo als de plannen nu zijn ga ik in November die kant(Thailand) weer op heb het nu al een paar keer moeten uit stellen maar het ziet er goed uit deze keer .>>>

Hoi Fransjes,nog een prettige middag ,tsja november is niet meer lang.

:chin:Het voetbal was weer niet veel hier Psv:mad: Eindhoven zelf doet het wel aardig een divisie lager.

:chin:Hoe zou het met Dirk zijn al een tijdje niks meer vernomen is hij al weer in Nederland of is hij onder gedoken in Thailand :dag:lol2:dag:

Was het geen Belg(Dries Mertens)die Pee se vee de 3 nodige punten bezorgde?lol2

Misschien dat Dirk,een poosje langer blijft in Thailand Fransjes?
Wie ik ook al lang niet meer heb gezien op het Thailandforum is mijn goede vriend Jan! denk dat hij een plezierige tijd in Thailand doormaakt!lol2lol2

Ik lig de hele dag te chillen op mijn lig mat met ventilator dichtbij, nu even naar Tesco Lotus en wat eten halen paar Singha in halen voor later weer verder chillen.

Goede middag vrienden op het Thailandforum,vandaag is het een feestdag in Belgie,In Thailand is het “elke dag” een feestdag,dat gevoel heb ik.(denk de meeste mensen die nu in Belgie&Nederland verblijven)

net een sollicitatiegesprek gehad. als ik aangenomen word geef ik een feestje hier aan de toog :wink:

We duimen, Jenny!:kus:

Dat je die baan gaat krijgen Jenny,ben ik 100% zeker,zo kom op met je gratis rondje!(spijtig dat ik je niet kan bereiken via pmtje.(wou het één en ander nog vragen)

Nou Jenny, ik heb er alle vertrouwen in…dus ik begin al vast… Voor mij een koud Singha’tje…!

Hoi Dave,zit je dagtaak er weeral op?nog plannen voor de avond,of rustig in het appartementje met een Singhaatje aan je laptop?
lol2

Doe er mij ook maar eentje!:cheer:

Nog twee weken en we zijn in Bangkok!!!:wereld:

Hoe is het weer daar nu, Dave?

Nee, ben extreem moe vanavond. Weet niet hoe het komt. Dus ik ga zo nog ff lekker filmpje op de laptop kijken (Furry Vengeance…de enige Engelstalige dvd hier in de Big C) en op tijd naar bed…