Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Even naar Breda en de hema in of anders de unox worst pakken bij apie hein smakelijk eten

:chin:George en verder goed aan het herstellen? en mag je nog wat verlof op nemen in september>>>:zon02::vak02::zon02:
groetjes Fransjes

Hoi Fransjes,
Tsja gisteren hebben ze de draadjes verwijderd,nu ik heb nog 1 maand ziekteverlof,maar het probleem is dat ik op controle moet bij mijn werkgever,dat is minder leuk!
Nu ik heb nog genoeg vakantiedagen staan,juist nog het moment kiezen waneer ik naar Thailand vertrek(prijzen ticket etc…)

Jan is inmiddels al in Yasothon gearriveerd… Erg grappig om hem hier in Bangkok te zien… Stond ik dan met m’n slaapdronken kop om 5 uur buiten…

Tsja, die HEMA-worsten…rijd eens naar NL Georges en probeer er eens eentje. Unox is nog best te eten, maar haalt het niet bij die van de HEMA…

Hoi Dave,alles goed met je,hoe is het weer momenteel in Krungthep?
Nu volgens Fransjes zijn die hemaworsten "rookworsten"moest ik voor mijn reis(datum sta nog niet vast)in Nederland zijn dan zal ik een paar rookworsten gaan halen bij de Hema!(natuurlijk moet je er niet voor betalen,Dave)
Zie je quote;waar moet ik ze dan gaan halen bij de Albert Hein?

Hoi Jan,hoe was je vlucht verlopen,ben je al onderweg naar je schoonouders of bevindt je nog steeds in Bangkok?

Vlucht verder goed verlopen en nu alweer 600 KM vanaf Bkk ook een goede rit gehad inmiddels al weer een paar uur in Yasothon en bloed geslagen heet hier heb gelukkig ook hier internet op me telefoon welliswaar supertraag maar heb wat te spelen.
Er gaat niets boven een stel HEMA worsten, als het niet anders mogelijk is dan UNOX maar dat heeft bij lange na deze smaak niet, gelukkig heb ik Dave een plezier kunnen doen en dit soort dingen plezieren mij ook.

Hahaha! En ik zat al te tobben: ā€œZou ik nu een doos Belgische pralines meenemen voor Dave? Of een andere Belgische specialiteit?ā€ Nee hoor, we zorgen gewoon allen samen voor een steady flow van HEMA-worsten…lol2 Ze zullen op den duur bij de douane toch raar beginnen kijken…!lol2lol2lol2 1 op de drie B en NL toeristen heeft tegenwoordig zaken bij die verdacht veel naar rook ruiken… :wink:

Amaai dan heb jij wel rap gereden Jan,tsja Yasothon eerlijk gezegd niet veel te beleven in dit stadje(ben er ƩƩnmaal geweest)moest toen richting Mukdahan.
In iedergeval Jan,nog een prettige weekend en rust maar eens goed uit.
georges.:dag:

Nou, er gaat natuurlijk ook niks boven onvervalste Belgische Leonidas bonbons :smiley: !

Georges, het weer in BKK is vandaag prima…blauwe hemel, zon en errug warm. Maar zit nu toch nog op werk in de airco, ga over minuut of 20 via de 7/11 naar huis toe.
Denk niet dat ik vanavond stad inga, moet zuinig zijn komende weken…maar ben wel toe aan koud biertje :wink:

Tegen dat ik met die leonidas praline’s bij jou arriveer Dave,zijn ze al gesmolten!lol2
We zullen nog wel eens afspreken via mail,wat je zo graag lust en wat ik eventueel kan meebrengen(misschien rookworsten van de Hema?)
Dat noem ik nu ā€œleven als god in Thailandā€!!(Dave met zijn koud biertje!)

Ja, das idd problematisch met pralines… Belgische friet met Belgische frietsaus wordt ook al erg lastig… :frowning:

Geen ene bal te beleven zal je bedoelen lol2 behalve tijdens het Rocket festival maar dat is al achter de rug, ach back to basics is ook wel eens goed maar wel met internet :beef:

Zeg Jan wat ga je doen na je bezoek aan je schoonouders,via Mukdahan richting Nong Khai?of terug naar Hua Hin?

En ben je al bekomen van gisterenavond Dave? waar zit je gewoonlijk hmmm,koffie te drinken?lol2

Goedemiddag allemaal!
Ik wens iedereen weer een heerlijk weekend toe! Laten we hopen dat de zon eindelijk hier eens gaat doorbreken :vak02:

Oja kent iemand dit al? History of Ayutthaya - Foreign Settlements - Baan Hollanda

Ik maak een trip der gekken, de 19de naar Bkk en dan door naar Hua Hin daar tot 24 dan weer naar Khon Khaen vandaar naar Laos 3 dagen en daarna nog niets zeker maar wel ideeƫn.

Gisteravond niks gedaan Georges…op tijd naar bed gegaan, want wist dat er midden in de nacht een of andere Hollander op de stoep zou staan en daarnaast moest ik vandaag werken. Vanavond heel ff bij de Big C geweest en nu weer in appartementje. Wil morgen naar Chinatown en daarna even snel 1 of 2 biertjes doen rondom Sukhumvit. Is iemand jarig dus moet ff feliciteren. Maar zal op tijd weer terug zijn, want maandag gaan we gewoon weer aan het werk :slight_smile:

Mooi om te horen dat je je dagen goed vult Dave!Hier in Belgie is het echt een kl**ten weer,ik krijg er eerlijk gezegd(op zen hollands)een punthoofd van.