:chin:Goede avond een ieder even snel aan de toog zie dat er veel te doen is de laatste tijd op het Thailand forum lleuk om te zien:zon02:
Heb al tegen Jan gezegd dat ie me wakker mag bellen ! Ik kom wel ff slaapdronken van 5 hoog naar beneden gerend ![]()
Jan, volgens mij heb je recht op vergoeding. Je hebt het pas op dag van vertrek doorgekregen en niet ruim van tevoren…
Balen zeg!
Ik ben inmiddels zonder vertraging thuis. Daar ben ik blijkbaar op de bank in slaap gevallen, want daar werd ik zojuist midden in de nacht wakker
Eveb wat lezen, en dan zo in bed verder slapen.
En ik kom je ook wakker maken!!! We zijn er sowieso weer klaar voor en kijk wat ze straks te vertellen hebben qua compensatie en anders weer wat te doen als we terug zijn maar nu eerst op vakantie.
Ondanks de vertragingsellende een goede vlucht Jan ! Laatste nachten slaap ik toch niet zo diep, dus wordt ongetwijfeld wakker als je belt !
Goede vlucht is het belangrijkste, de taxi zal zo komen en geef je nog een bericht als ik daadwerkelijk in het toestel zit en dat hij gaat taxiën, seeyousoon.
Goede morgen iedereen,hopelijk heeft Dave morgen zijn worsten?ha ha h a!Wat ellende met China Airlines,dat is een dag dat je kwijt bent.Snap eerlijk gezegd niet dat ze geen vervangtoestel sturen?
OKay vrienden,moet nu gaan(doktersraadpleging vandaag gaan de draadjes eruit)
groetjes:georges.
Zo te zien vliegen we met de KLM
Nu kan het dus wel met de KLM ??? Hadden ze dat dan niet gelijk voor gisteren kunnen regelen !? KLM vertrekt toch pas om 20:45 vanavond ??
Bij de slurf staat alleen een vliegtuig van de KLM welliswaar nog niet aangekoppeld maar in geen velden of wegen een toestel van China airline, dit had dus gisteren idd ook mogelijk kunnen zijn…
Hi Ha KLM taxied weg China komt er aan, een te vroege conclusie gemaakt.
Pffff…je zou zo toch maar 11 uur in een vliegtuig moeten zitten… ![]()
:vak01::vak02:>>>
:dag:
:chin:Weekend eindelijk zie dat er weer iemand onderweg >>>is naar Thailand veel :cheer::vak02::cheer:heerlijk allemaal :dag:
Jan,nog een goede reis en als je terugkomt start de claimeprocedure maar op,nu ff genieten van Thailand!
groetjes:georges :dag:
Zo de HEMA worsten afgeleverd bij Dave straks op weg naar Yasothon
Jan stond om een heel schappelijke tijd (5 uur) voor de deur…met de HEMA-worsten ! Nog een klein uurtje proberen te slapen daarna, maar niet echt een succes ! Nu zo naar werk, morgen lekker dagje vrij !
Amaai de Jan is al in Bangkok met de hemaworsten van Dave!lol2 (dat gaat rap)Dave wat is er zo speciaal aan die hemaworsten?
groetjes georges.
:chin:lijkt me wel lekker een rookworst lekker wat mosterd er op en een Chang biertje om te spoelen heerlijk
fijn weekend iedereen