Echt zwaar CUT het enige wat het in de war schopt dat als ik om 06.00 had aangekomen ik dan in de middag met de auto op plaats van bestemming geweest, nu schat ik dat we aankomen zo rond 16.00 in de middag om dan nog die rit te maken van 600 KM zie ik niet zitten dan kom je als het meezit in de nachtelijke uren aan, dus dat wordt een overnachting in Bkk.
Tja dat kun je wel zeggen vanmorgen om 07.00 opgestaan om alles relaxed aan te doen dan gaat nu nog relaxter alleen had ik dan nog iets langer blijven slapen dan maar 6 uurtje’s.
Oh, shit ! Op moment dat ik meer weet over de 10 uren vertraging, laat je iets weten. OK?
Groetjes
Sopirla>>>
Een vertraging van meer dan 6 uur op een vlucht als dit staat € 600 vergoeding voor, het enige is of het nu al ruim van te voren bekend is, naar mijn inziens niet vertraging is vertraging.
Wow, dat wist ik niet! Misschien proberen er iets positiefs van te maken: 600 eur zijn een hoop extra Chang biertjes, Jan…
Probeer wat te smokkelen voor 600 knotsen ( een hoop dingen, om niet te noemen wat)…
Tips: via privé-mail>>>
Dat klopt Jelle maar heb al een claim lopen vanaf december 2010 tegen de KLM eerst zelf geprobeerd maar vechten tegen de bierkaai zaak over gedragen aan mijn rechtsbijstand verzekering en zaak ligt nu bij de geschillen commissie luchtvaart allemaal zo lang slepend maar we houden vol.
Jan, op hun site staat dezelfde zever…dus het wordt 600 euro, maar voor de som in je handen (bank) ziet…
En via CC ?
Heb je ook aansluitende vluchten?
Dit is ook soms een probleem …je andere vlucht kwijt en dan …
Jan, veel succes! Tot straks iedereen, ik ga gaan lopen…:dag:
Nee geen vluchten, zou alleen door rijden naar Yasothon maar dat wordt nu de volgende dag, de vrouw heeft net een hotel geboekt in Bkk om dat we gaan overnachten heb geen zin om in de nacht te arriveren in Yasothon is namelijk nog 600 KM vanaf Bkk, nachtje slapen in het Chaopraya hotel.
Zoals het er nu voor staat vertrekken we pas morgenochtend om 11.00 uur, vliegtuig staat nog in Bkk cargo deur wil niet dicht :mad:
Fok zeg! Da’s van den hond zijn kl#ten, zoals wij hier zeggen…:mad:
Hebben ze dan geen vervangtoestel? vindt het maar zwakjes de uitleg van China Airlines!
Zou maar niet schrijven wat ik hier allemaal er uit heb gefloept %#^$<~]]}<<$^%}~>>$?||$$><~
gooi het er hier maar uit anders is de arme stewardess de pineut.
neem aan dat je een fikse vergoeding gaat krijgen, hebben ze je al een hotel aangeboden
@ iedereen, ik was nog thuis en checkte teletekst waarin werd vermeld dat de vlucht was verplaatst tot 23.59 inmiddels aangepast naar morgen 12-08 om 11.00, zit inmiddels lekker aan de koffie met gebak het zij zo, vindt het vervelend voor Dave inzake de HEMA worsten maar misschien komt daar nog een oplossing voor aangezien het nu 03.00 of 04.00 uur als aankomst tijd wordt.
Kan hij er mooi op tijd uit heeft hij wat aan zijn vrije dag hahaha
Maar goed net wat je zegt helaas niets aan te doen nu maar het beste van maken met je extra dagje in NL
Tja het is niet anders zie morgen wel wat er verder gebeurt, iig staat er nog steeds CI 066 vertrek 12-08 om 11.00 uur dus gewoon weer melden op de luchthaven om 08.00 uur…
Zie hem al aankomen :slapen: om zijn HEMA worsten in ontvangst te nemen lol2