Het fimpje is maar het topje van de ijsberg ( black temple ) , je moet er is naartoe!
Je moet dit met eigen ogen zien en vergeet vooral de badkamers niet en je mag ze zelf gebruiken !!
Opgepast voor de middagsluiting !:chin:
Hello Liu, ik denk dat mijn echtgenoot zou graag met u samenwerken âŠmaar als u zijn werken wilt zien, via mijn âsopirlaâ, kunt u kijken naar zijn werken, natuurlijk als u interesseert.
Groetjes
Sopirla>>>
@:Jan,als ik je morgen niet tegenkom hier aan den toog,nog een prettige reis naar Thailand toegewenst!
Ha die George hartelijk bedankt en zal helemaal goed komen, straks lekker slapen morgen lekker vroeg uit de veren lekker opfrissen ontbijten paar koffie er in alles nog even na lopen en dan rustg richting luchthaven >>>
Ik wou dat ik in jou plaats kon vertrekken Jan!lol2 Je vakantie begint als je het vliegtuig instapt,hopelijk hebben ze goede entertainment aan boord Jan!
Ach jouw tijd komt ook wel weer en de vakantie is al begonnen vanmiddag toen ik de deur van het werk uitliep, we komen de vlucht wel door beetje lezen film kijken muziek luisteren en dammen op de iPad etc.
Whoa! Vertrek jij morgen al Jan??? De tijd vliegtâŠ>>>:cheer:lol2
Geniet er van!:chin:
Grts,
Jelle
ps. Hoelang blijf je?
:dag: jan goede >>> en:cheer: er maar op los
:chin:
Thanks Jelle & Frank even lekker genieten van de :vak02:
Jan, goede vlucht vandaag !! De Thaise oploskoffie staat voor je klaar morgenochtend !
Dave ook jij bedankt, en nog even geduld hebben!!!
Op teletekst staat dat de CI 066 pas vanavond om 23.59 gaat vertrekken dus een aanzienlijke vertraging
Goede morgen, Somtam, oei, en voor wanneer was de vlucht gepland?
Sopirla>>>
Eigenlijk vanmiddag om 13.55 dus 10 uur vertaging dus ga China airline aan mijn lijst toevoegen net zoals KLM gezien een claim de een loopt nog nu deze erbij.
Kan Jan ook een claim indienen of gaan ze zeggen âje wist al lang op voorhandâ?
Godverdomme Jan,wat dikke pech!!Hopelijk komt je schema niet in de war met deze vertraging?groetjes en hou er de moed in!
georges.
Zit wat in geen idee of dat zo is, weer een kwestie voor de verzekering als ik terug ben om dat uit te zoeken.
Daâs wel een serieuze vertraging, Jan! :mad:
Ik ga werk van maken; wat zijn de huisregels bij CI want de IATA regels moet ze zo wie zo respecteren !