Thailand zever-topic: Aan den toog

hebben ze de oefeninterland Eng-Ned afgelast had mijn oranje t shirt al gewassen en klaar gehangen.

Ohh weet het niet? is de vriendschappelijke match afgelast?Zal wel te maken hebben met de ā€œrellenā€ die er momenteel zijn in de voorsteden van Londen zeker?

:chin:Ja heeft met de onrusten in Londen te maken is ook ongekend zo veel geweld en schade

Hoi Jan, Nog een goede reis toegewenst en laat iets horen bij gelegenheid hier aan de toog!
groetjes:georges.:dag:

Ja Rik en George thanks, ik kom zeker online om wat te laten horen.

Mooi Jan,mijne kop ervanaf dat je weer naar Chiangmai gaat :smiley:

Haha nee wel een leuke (en goedkope) slaapplek.

psv gaat gewoon door waar het vorig jaar is gestopt hahahaha

Zal de trip nog ff uitstippelen t/m 18 in Yasothon en vanuit daar natuurlijk uitstapje 's maken, 19 vertrek naar Hua Hin tot 23 dan naar Khon Khaen vanuit daar 3 dagen naar Laos met vriendin/kennis dmv mini Van met gids daarna Chiangmai en als afsluiter vermoed ik nog een dag of 2 Bangkok.

Lieve jongens, georgessiam, rik072, somtampoepala, ja, ik snap het: het gaat over de god ā€œVoetbalā€; klets lekker verder, ik ga iets zoeken om mij bezig te houden en …tot straks of morgen, als jullie gedaan hebben.:kus:
Groetjes
Sopirla>>>

Ik rep geen woord over voetbal maar…

Als de voetbal niet boeiend genoeg is, ik heb juist een gloednieuwe bericht geplaatst over KLM…het lijk me interessant om te weten…
Groetjes
Sopirla>>>

KLM daar lig ik al sinds Januari mee verwikkeld in een juridische strijd inzake een vertraging van 12 uur die zij weigeren te compenseren dus die drie letters komen mij de strot uit…

Nu, waarom denk je dat weiger pertinent te vliegen met ā€œkokosnootā€( sorry, kokosnoten !)-low cost luchtvaartmaatschappijen?
Hier komt mijn uitleg: toen de darling vulkaan op Ijsland is kwaad geworden en legde heel Europa plat, moesten we terug naar BelgiĆ« vliegen met ā€œBlue Airā€, een Roemeense low-cost bazaarke. De dag van de vlucht was op het luchthaven een mooie chaos; eindelijk, aan de loket, kreeg ik als antwoord: ofwel a nieuwe boeking voor…niemand wist wanneer zal nog terug gevlogen worden ofwel het geld terug. Ik opteerde voor de tweede keus, alle idiote formulieren ingevuld en…tot de dag van vandaag heb ik geen euro terug gezien, laat staan mijn treinticket terugbetalen.
Ik was maanden mee bezig om mijn euro’s terug te zien…en het leidde tot niets; ze kunnen zich schuilen onder de scherm van ā€œovermachtā€ en dit is het eind van je tocht langs alle mogelijkheden (zelfs naar de ombudsman geschreven van de Roemeense luchtvaart !). Jerks !
Groetjes
Sopirla>>>

KLM is volgens mij geen lowcost airline…

NEEN, zeker niet; ik ken ze van mijn werk op de luchthaven (nooit miserie mee gehad), goede collega’s; maar je weet het even goed als ik, dat geen ā€œairlineā€ geeft graag geld terug; als ze het kunnen omzeilen, doen ze het.
Je hebt een juridische strijd met KLM? En wat kansen van winnen heb je of denk je te hebben?:confused:

Ten allertijde 50 % kans de zaak wordt afgehandeld dmv Rechtbijstand verzekering en ligt nu bij de Geschillencommissie Luchtvaart.

Gaat het lang duren? En hoeveel zijn ze je schuldig? ik hoop dat ze tenminste de fatsoen hebben om alles te vergoeden, min je zenuwen …What shit !

Het duurt al lang genoeg vindt ikzelf, verre vlucht vertraging meer dan 6 uur daar staat €600 compensatie voor, het zal nog wel even duren.

En de rest van je onkosten ? Wie gaat die betalen?